Treść zadania

nasto_15

Wczoraj spotkałam się z dwoma koleżankami z Justyną i Patrycją. Razem poszłyśmy o 16 na pizzę.Wieczorem, wstąpiłyśmy na boisko zobaczyć czy może ktoś tam jest, ale nikogo nie zastałyśmy. o 19-stej Patrycja musiała wracać do domu, wiec ja i Justyna poszłyśmy ją odprowadzić. Wracając spotkałśmy Marcina z kórym przez krótką chwilę rozmawiałyśmy. Potem wróciłam do domu i uczyłam się na klasówkę z historii.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Yesterday I met with two colleagues from Justine and Pat. At 16 together we went to the Pizzeria. In the evening, we went onto the pitch to see if maybe someone is there, but no one we met. O 19 at Patrick have to go home, so me and Justin went to accompany her. Coming back we saw a Mage with whom we talked briefly. Then I went home and learned the test of history.

Rozwiązania

  • userphoto

    :) Nieumie

  • daruuuska

    Yesterday I met with my 2 friends Justyna and Patrycja. We went to the Pizza at 4pm. At the evening, we visited a playing field to see if somebody is there, but no one was. At 7pm Patrycja had to go home, so me and Justyna went with her. When we went, we met Marcin and we talked with him a few seconds. Then I went to home and I learned for exam from history.

Podobne zadania

mpolak Bardzo ważne, prosze o szybką pomoc - na jutro Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: mpolak 4.5.2010 (19:28)
Nieznany bardzo proszę o rozwiązanie zadań z angielskiego ! Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Konto usunięte 4.5.2010 (21:20)
kujonek313 Bardzo proszę o szybką odpowiedź!!!!! Dam naj :) Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kujonek313 7.5.2010 (15:58)
emi5353 Bardzo proszę o przetłumaczenie tego tekstu. Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: emi5353 9.5.2010 (15:49)
Nieznany bardzo prosze o pomoc w zadaniach !!!!!!!! Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 10.5.2010 (19:21)

Podobne materiały

Przydatność 80% Spinacze tekstu

Opracował Mateusz Różalski Spinacze tekstu toteż zatem tak więc niestety raczej tylko ewentualnie zapewnie wątpliwie za to tymczasem podczas gdy jakkolwiek w istocie w gruncie rzeczy w rzeczywistości widocznie wreszcie ponadto poza tym już nie tylko ale i po pierwsze...po drugie jak już powiedziałem krótko mówiąc

Przydatność 60% Renesans bardzo ogolnie.

Renesans, inaczej odrodzenie – jest to epoka w dziejach kultury europejskiej, trwająca od XV do XVI wieku (we Włoszech już od XIV wieku. Termin „odrodzenie został użyty po raz pierwszy przez Vasariego w celu scharakteryzowania tendencji w malarstwie włoskim. Literatura – Głównym prądem renesansu był humanizm. Wśród dziedzin sztuki uprzywilejowane miejsce wyznaczono sztuce....

Przydatność 60% Zastosowanie edytora tekstu. Przykłady edytorów tekstu

Edytor tekstu jest to narzędzie w postaci programu komputerowego za pomocą którego można tworzyć i modyfikować już istniejące w postaci pliku komputerowego teksty np. artykuły, dokumentacje, kody źródłowe programów jak i również kody źródłowe stron internetowych. Narzędzia te można podzielić na cztery kategorie: - Notatniki - Edytory wbudowane w system operacyjny -...

Przydatność 50% Podstawowe zasady redagowania tekstu w edytorze tekstu

Tekst w edytorze Microsoft Word tworzymy za pomocą klawiatury w obszarze tekstowym dokumentu. Wygląd obszaru tekstowego uzależniony jest od sposobu wyświetlania tekstu, który wybieramy z opcji Widok (Zwykły, Układ strony, Struktura dokumentu). Widok układu strony charakteryzuje się tym, że oprócz tekstu na ekranie widoczne są granice obszaru drukowania (granice kartki). Widok...

Przydatność 80% Elektronika cyfrowa (BARDZO OBSZERNY MATERIAŁ)

ELEKTRONIKA CYFROWA W załączniku znajduje się obszerny materiał dotyczączy elektroniki cyfrowej - poniżej spis treści. SPIS TREŚCI 1. WPROWADZENIE 1.1. Systemy liczbowe 1.1.1. Dziesiętny system liczbowy 1.1.2. Dwójkowy system liczbowy 1.1.3. Szesnastkowy system liczbowy 1.2. Kody 2. PODSTAWOWE FUNKCJE LOGICZNE I FUNKTORY UKŁADÓW LOGICZNYCH 2.1. Wstęp 2.2....

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji