Treść zadania

13kingulkas13

<b> rozwiąż proszę wszystkie te zadania. ok..? dzięki ... </b>

1.nazwij wyrażenie 6 * 3x + 15 i oblicz jego wartość dla x= -2.
2.napisz wyrażenie : różnica ;liczby a i liczby 5b
3.oblicz wartość liczbową wyrażenia -2(x-3y) dla x=14 , y=-2
4.doprowadź wyrażenie do najprostszej postaci : (4x-2y+1 ) – (6x-5y+3)
5.przedstaw wyrażenie 9-27y+18x w postaci iloczynu.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    1.
    suma:

    18x+15

    dla x=-2

    18 \cdot (-2)+15=-36+15=-21

    2.
    a-5b

    3.
    -2(x-3y)=-2x+6y dla x=14 y=-2

    2 \cdot 14 +6 \cdot (-2)=28 -12=16

    4.
    4x-2y+1-6x+5y-3=-2x+3y-2

    5.
    9-27y+18x=9(1-3y+2x)

Rozwiązania

  • kasix15

    1. 6*3*(-2) + 15
    18 *(-2) + 15
    -36 + 15 = - 21
    2. a - 5b
    3. -2(14 - 3 [-2])
    -2 (14 + 6)
    -2 * 20 = - 40
    4. 4x - 2y +1 -6x + 5y - 3
    -2x +3y -2

Podobne zadania

marla zadania Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: marla 26.3.2010 (19:56)
basia0501 Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: basia0501 30.3.2010 (21:19)
uczennica0638 zadania różne Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: uczennica0638 6.4.2010 (12:05)
sylwaczek Rozwiaz zadania Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: sylwaczek 6.4.2010 (17:37)
kamiluskaxd zadania z ułamkami i niewiadomymi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kamiluskaxd 7.4.2010 (13:28)

Podobne materiały

Przydatność 60% Dzikie koty

1. Wstęp Koty to zwierzęta występujące na całym świecie z wyjątkiem stref podbiegunowych, które potrafiły przystosować się zarówno do wilgotnych lasów tropikalnych, do sawanny i półpustynni, a także do wysokich gór. Jedyny z kotowatych, udomowiony przez człowieka, to kot domowy oraz częściowo wykorzystywany w łowiectwie - gepard. Na pozostałe polowano aż do...

Przydatność 60% Dzikie wysypiska- na przykładzie Szwajcarii

1.Wprowadzenie. Skąd się biorą odpady? Czy znacie inną istotę, która by je wytwarzała? W takim znaczeniu, w jakim my rozumiemy to pojęcie – z pewnością nie. Człowiek zdobył i ucywilizował całą Ziemię, ale postęp niesie za sobą ofiary – nasze środowisko jest jedną z nich. Dziś niewytwarzanie odpadów nie jest możliwe – stały się one nieodłączną...

Przydatność 100% ‘Love Superstitions’ (ok 550 słów)

There is a funny thing about superstitions. Almost everyone laughs about those “folk customs” but somewere inside we believe in them. To have conviction of good luck (sth wrong, I don’t quite understand) we prefer not to depreciate the beliefs- especially when it comes to "Love Superstitons". Here is a short plan of what you should do if you want to spend a happy life with a man of your...

Przydatność 100% „Superstions origin” (ok 350 slow)

Writing about history of all superstitions would be rather hard, so I will write only about a few. Most of them have their roots in the ancient times, like for example not greeting your guest at the door. In ancient Rome people did not do it (especially at dark nights) because they never knew if the person that had just come wanted to kill the master of the house. Before greeting each other two...

Przydatność 85% Słówka: cechy charakteru (ok. 70 słówek)

Cechy charakteru bezczelny – insolent, impudent, rude beztroski – careless bezwzględny – relentless buntowniczy - rebelious chciwy – greedy chytry – sly czuły – tender, affectionate dowcipny – witty gadatliwy – talkative głupi – stupid, dull, dumb, dense hojny – generous kapryśny – fussy kłótliwy – quarrelsome leniwy – lazy, idle łatwowierny –...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji