Treść zadania

390doda093

cześć .pomocy nie rozumiem liczb całkowitych czyli liczb ujemnych pomożecie mi zrobić zadanie męcze się już z tym od 1,5 godziny .dziś pani wzięła mnie do tablicy i miałam jej dodać liczby ujemne (to było na ocene ) dostałam jedynke ale to żadna nowość bo już mam 2 POMOCY.Oto zadanie
1.w miejsce kropek wstaw znak:>,< lub =
a) (-84) ... 0
b) (-199) ... 19
c) (-56) ... (-56)
d)(-4) ... (4/1)
e)-(-3) ... -(+3)
f)-(-7) ... 7

POMOCY

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    a) (-84) .<.. 0
    b) (-199) ..<. 19
    c) (-56) ... =(-56)
    d)(-4) ...<(4/1)
    e)-(-3) ..>. -(+3) 3>-3
    f)-(-7) ...= 7 7=7

    Musisz pamiętać ze minus i minus dają plus a minus i plus dają minus czyli -(-7)=7 -(+3)=-3

Rozwiązania

  • userphoto

    a) <
    b) <
    c) =
    d) <
    e) =
    f)

  • userphoto

    a) (-84)

  • sonar

    a)
    (-84) ..<... 0

    b)
    (-199) ...<.... 19

    c)
    (-56) ..=... (-56)

    d)
    (-4) ..<... (4/1)
    bo
    4/1= 4
    czyli
    (-4) ....<...4

    e)
    -(-3) ..>... -(+3)
    bo
    -(-3) = 3
    -(+3) = -3
    czyli
    3...> ...(-3)

    f)
    -(-7) ...=.... 7
    bo
    -(-7) = 7
    czyli
    7...=...7

Podobne zadania

napi Pomocy!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: napi 30.3.2010 (14:21)
awra16 Suma dwóch liczb równa się 180 iloraz większej przez mniejszą wynosi Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: awra16 8.4.2010 (22:07)
awra16 Suma dwóch liczb wynosi 216 a ich różnica 40. Co to są za liczby? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: awra16 8.4.2010 (22:13)
patixd Suma dwóch liczb wynosi trzy całe i jedną trzecią.Wiadomo że 2 z tych Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: patixd 12.4.2010 (18:07)
princess13 Matematyka ! Pliska pomocy ! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: princess13 12.4.2010 (20:14)

Podobne materiały

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

Przydatność 75% Symbolika liczb

Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...

Przydatność 80% Jak rozumiem szczęście?

Każdy z nas, każdy człowiek potrafi doznawać wielu uczuć, co wywołuje u niego czasem śmiech, czasem przygnębienie, czasem pozytywne, lub negatywne wspomnienia, a czasem wiele, wiele innych reakcji. Gama uczuć jest bardzo szeroka, od tych najprostszych, związanych z codziennymi czynnościami, aż do tych najgłębszych, nad którymi najwybitniejsi filozofowie zastanawiają się od...

Przydatność 75% Łańcuch pomocy

1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...

Przydatność 50% Stowarzyszenia Pomocy

Nazwa: stowarzyszenie Pomocy Nieletnim Narkomanom Siedziba: ul. Szpitalna 276 Piekary Śląskie Teren Działania: ogólnopolski Osoba reprezentująca: psycholog Karolina Nowak (dane fikcjne) Cele działania: -swiadczenie wszechstonnej pomocy młodzieży, która nie potrafi sobie poradzić z "używkami" -pokrywanie w miarę posiadanych środków kosztów leczenia i badać...

0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji