Treść zadania

emi5353

Pilnie potrzebuje wypracowanie po angielsku na temat Moje plany na wakacje. Z góry bardzo dziękuję ! ! !

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 1 0

I'm going to go to the seaside with my friends in the summer. We will get to Leba by a train as it's the cheapest means of transport. We will live in tents. I have already booked the place where we could pitch it. During the day I'll be lying on the beach among my friends. I'll be sunbathing so when I come back I'll have great tan. I also like swimming in the sea. I propobly will try some water sports like surfing. I have never done it before so it will be great experience. I'm good swimmer so it's impossible for me to drown. After the dark I will be going to the discos with my friends. We will be dancing all the night. I hope the weather will be nice

Rozwiązania

• userphoto

I am going to travell to england

In the summer holidays I intend to leave the camp to Darłówko which lies on the sea for 2 weeks. I will go there with my friends. Also part of the vacation he wants to spend with my friends at home, in. How will the weather is sunny we will go to the pool. I also intend to leave the family to the seaside. At the end of the holiday I go to my aunt who lives in Spain. A few times I would sleep with the girls in the tent. In early August, will come to me, Ola who lives in Krakow. I'll be playing with her ball, soccer, volleyball. I hope that they will be a holiday.

Proste

pomożesz mi przy historji

Podobne materiały

Przydatność 55% Moje Wakacje

ZAD.DOM DLA PODSTAWÓWKI. TEMAT " GŁÓWKA PEŁNA WAKACYJNYCH WSPOMNIEŃ" ( PŁEC ŻEŃSKA- zADANIE DOMOWE DLA DZIEWCZYNKI) Czerwiec to mój ulubiony miesiąc, własnie wtedy zaczynają się wakacje. Rodzice i dzieci pakują walizki i szykują się do szczęśliwej podróży. Jedni wyjeżdżają na kolonie, obozy, wczasy. A ja wyjechałam najpierw na kolonie do...

Przydatność 50% Moje wakacje

Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu.Pierwszy...

Przydatność 70% Moje wakacje

W wakacje spędziłam w domu ale uważam, że nie były monotonne. Rodzice postanowili, że wybierzemy się na wyprawę. Okazało się pod koniec wakacji, że to nie była jedna a kilka wypraw. Przez wakacyjny czas czytałam książki i spotykałam się z koleżankami Pierwszym miejscem gdzie wybraliśmy się był Licheń. Zobaczyliśmy tam bazylikę i cudowny obraz Matki Bożej...

Przydatność 65% Moje wakacje

Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do cioci na Mazury. Ale nie zmartwiłem się tym bardzo , przecież wakacje można spędzić ciekawie także w swojej miejscowości. Z kolegami prawie codziennie jeździliśmy na wycieczki rowerowe nad wodę, graliśmy w piłkę siatkową, a także w nożną....

Przydatność 75% Moje wakacje w Soplicowie.

Od pewnego czasu nie czułem się zbyt dobrze. Wybrałem się więc do lekarza, w celu ustaleia, czy ze mną jest wszystko w porządku. Podczas wizyty u doktora okazało się , że estem przemęczony i potrzebne mi jest trochę wytchnienia od codzienności. Nie bardzo wiedziałem dokąd mam się wybrać na najbliższy weekend i wtedy lekarz polecił mi Soplicowo, jako cichy zakątek Polski...