Treść zadania

agusia123

BŁAGAM O POMOC

zad. 1
Uzupełnij rady do podanych sytuacji, używając should/ shouldn"t oraz czasowników podanych.
change, start, go, ask, spend.

PROSZĘ O PRZETŁUMACZENIE ZDAŃ!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Ted has an important test next week. He ................................................................ revising.
2. Anna always says she hasn"t got any money. She.......................................... all her money.
3. My brother and I want to have a parents in our house this weekend. You............................................................................ your parents first.
4. Robert and Frank live in a dangerous part of town. They..................................................................... out late at night.
5. Mary says she hates her job. She ....................................................................... it.

ZAD.2
Uzupełnij dialog odpowiednimi czasownikami w trybie rozkazującym.
1. A: I must call my parents but I haven"t got my mobile phone.
B: (a)................................................. my phone. here you are.
2. A: Wow, that"s good news!
B: But please, (b)...................................... anyone. It"s a secret.
3. A: I want to go to the cinema tonight to see. I Am Legend.
B: (c)...................................... . It"s a boring film.
4. A: Mike, (d)................................................... up your room! It looks terrible.
B: Why can"t I do it later? I"m bust now.
5. A: I think I"m too fat.
B: Well, (e).......................................................... chocolates all the time and go swimming or something.

zad. 3
Dopasuj czasowniki z kolumny A do wyrazów z kolumny B, tak aby utworzyć poprawne wyrażenia.

A
1. steal
2. use
3. break
4. play
5. spray

B
a) into a house
b) truant
c) graffiti
d) bad language
e) from supermarkets.
1...............
2.............
3............
4..............
5...........

zad. 4
uzupełnij brakujące wyrazy. pierwsze litery zostały podane.

1. He can go to prison for drug d..............................................
2. Stealing from shops is called s...........................................
3. He can get long prison s................................................... for serious crimes.
4. Some people c............................. all the time. They never like anything.
5. Those young people are very a.......................... . I"m afraid of them.

PROSZĘ W KAŻDYM ZADANIU PRZETŁUMACZYĆ ZDANIA.
BŁAGAM O POMOC PROSZĘ ROZWIĄŻCIE MI TO SZYBKO. MAM TO ZADANE NA JUTRO. BŁAGAM O POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Zad.1

    1. Ted has an important test next week. He should start revising.
    Ted ma ważny test w przyszłym tygodniu. Powinien zacząć powtarzać (do tego testu).

    2. Anna always says she hasn"t got any money. She shouldn't spend all her money.
    Anna zawsze mówi że nie ma pieniedzy. Powinna przestać wydawać wszystkie swoje pieniadze.

    3. My brother and I want to have the parents in our house this weekend. You should ask your parents first.
    Mój brat i ja chcemy "mieć" rodziców w naszym domu w ten weekend. Powinniście najpierw spytać rodziców (w sensie zaprosić, tak mi się przynajmniej wydaje)

    4. Robert and Frank live in a dangerous part of town. They shouldn't go out late at night.
    Robert i Frank mieszkaja w niebezpiecznej okolicy. Oni nie powinni wychodzić późno w nocy.

    5. Mary says she hates her job. She should change it.
    Mary mówi, że nienawidzi swojej pracy. Powinna ją zmienić.

    ZAD.2
    Uzupełnij dialog odpowiednimi czasownikami w trybie rozkazującym.

    1. A: I must call my parents but I haven"t got my mobile phone.
    B: (a) Use my phone. here you are.
    A: Musze zadzwonić do rodziców, ale nie mam swojej komórki B Użyj mojej, prosze o to ona (here you are to taki wzrot)

    2. A: Wow, that"s good news!
    B: But please, (b) Don't tell anyone. It"s a secret.
    A: Wow, To wspaniełe wiesci! B: Ale proszę nie mów nikomu, to jest tajemnica

    3. A: I want to go to the cinema tonight to see. I Am Legend.
    B: (c)Don't go . It"s a boring film.
    A: Chce iść do kina wieczorem na " Jestem legendą" B: Nie idź, ten film jest nudny

    4. A: Mike, (d) tidy/clean up your room! It looks terrible.
    B: Why can"t I do it later? I"m bust now.
    A: Mike posprzątaj swój pokój! Wygląda okropnie B: Nie mogę później? Jestm zajety

    5. A: I think I"m too fat.
    B: Well, (e)Don't eat chocolates all the time and go swimming or something.
    A: Myślę, że jestem za gruba. B: Cóż, przestań jeść czekoladki cały czas i zacznij pływać czy coś.

    zad. 3
    Dopasuj czasowniki z kolumny A do wyrazów z kolumny B, tak aby utworzyć poprawne wyrażenia.

    a) break into a house włamać się do mieszkania
    b) play truant iść na wagary
    c) spray graffiti zrobić graffiti
    d) use bad language używać brzydkich słów
    e) steal from supermarkets kraść w supermarketach

    zad. 4
    uzupełnij brakujące wyrazy. pierwsze litery zostały podane.

    1. He can go to prison for drug dealing.
    On może pójść do więzienia za handel narkotykami.

    2. Stealing from shops is called shoplifting
    Kradzież w sklepach nazywana jest "kradzieżą sklepową"

    3. He can get long prison sentence for serious crimes.
    On może dostać długi wyrok za poważne przestępstawa

    4. Some people complain all the time. They never like anything.
    Niektórzy ludzie narzekają cały czas. Nic im sie nigdy nie podoba.

    5. Those young people are very aggresive . I"m afraid of them.
    Ci młodzi ludzie są bardzo agresywni. Boję sie ich.

Rozwiązania

Podobne zadania

mmalinka OGŁOSZENIE-przetłumaczenie zdań na j.angielski. PROSZE O POMOC!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 5 rozwiązań autor: mmalinka 18.4.2010 (14:05)
Martyna123 jak jest ktoś dobry z angola to prosze o pomoc..... Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Martyna123 19.4.2010 (19:54)
tomek635 Język Angielski- Pocztówka. Proszę o pomoc !!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: tomek635 22.4.2010 (14:45)
tomek635 Język Angielski- Pocztówka. Proszę o pomoc !!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: tomek635 22.4.2010 (17:12)
tomek635 Język Angielski- Pocztówka. Proszę o pomoc !!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: tomek635 22.4.2010 (17:22)

Podobne materiały

Przydatność 60% Równanie okręgu : zad 7,5

zad 7,5 str 307 podręcznik do matematyki prosto do matury M. Antek, K. Belka, P. Grabowski zad 7,5 Sprawdź który z punktów należy do okręgu. zadanie zrobione, w załączniku :)

Przydatność 55% Rozstania. Zanalizuj i porównaj sytuacje przedstawione w podanych fragmentach ''Ludzi bezdomnych'' S.Żeromskiego.Uwzględniając znajomość całego utworu'określ rolę tych sytuacji w życiu bohatera.

Doktor Judym jest bezkompromisową postacią o społecznikowskich pasjach.Judym czuł silne powołanie do niesienia pomocy biednym?jako że sam pochodził ze skrajnej biedoty i chociaż brzydził się zacofania tych ludzi to czuł się odpowiedzialny za ich losy.Postanowił uczynić z siebie ich wybawiciela?gotów był poświecić własne dobro by móc walczyć ze społeczną krzywdą.Miał...

Przydatność 80% Pierwsza pomoc - pomoc przedmedyczna

Pierwsza Pomoc Przedmedyczna Pierwsza pomoc przedmedyczna to czynności ratownika (osoby udzielającej pierwszą pomoc) prowadzące do zabezpieczenia i utrzymania przy życiu osoby poszkodowanej, do czasu przyjazdu wykwalifikowanych służb. Etapy pierwszej pomocy 1. ocena sytuacji 2. zabezpieczenie miejsca zdarzenia 3. ocena stanu poszkodowanego 4. wezwanie pomocy - 999 ? Pogotowie...

Przydatność 100% Powstanie rady regencyjnej

We wrześniu 1917r. utworzona została trzyosobowa Rada Regencyjna w składzie: arcybiskup warszawski Aleksander Kakowski, książę Zdzisław Lubomirski i hrabia Józef Ostrowski. Premierem rządu mianowano historyka Jana Kucharzewskiego. Społeczeństwo polskie zwłaszcza jego część związana ze stronnictwami niepodległościowymi, bojkotowała działalność Rady. Położenie polityczne...

Przydatność 100% Rady dla cytujących.

1. Każdy cytat zapisujemy na oddzielnej fiszce (kartce) 2. Odnotowujemy źródło, z którego pochodzi: imię i nazwisko autora, tytuł utworu lub opracowania,miejsce i rok wydania, wydawnictwo, numer strony 3. Określamy temat, którego cytat dotyczy 4. Fiszki z cytatami możemy przechowywać w oddzielnych kopertach lub wpinać do segregatora RADY DLA CYTUJĄCYCH Cytat...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji