Treść zadania

hancik

Z podanych spółgłosek i dowolnych samogłosek utwórz wyrazy.

a) p,p,g
b) t,p,cz,n
c) sz,k,ł
d) k,m,p,t,r Autor edytował treść zadania 19.3.2011 (17:07), dodano dodam że komputer ,szkoła,szkło i papuga to wszystko już napisałam ale oprócz tego trzeba napisać po parę wyrazów z każdego

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    Nie napisałaś że trzeba w każdym wyrazie wykorzystać wszystkie spółgłoski , więc ułożyłam krótsze wyrazy

    a)
    gapa, pogo, Aga (imię) , aga (ropucha olbrzymia), papa,

    b)
    tęcza, tan, ten, pan, poncz, Tęczyn (zamek w wsi Rudno), czop (klin służący do zamykania beczki), czapa,

    c)
    koło, kosz, łuk, szok, Łukasz, kasza, łoszak (młode łosia), szyk, kieł,

    d)
    kompot, tura, tur, mąka, paka, patera, kumoter, mapa, kapa, rytm, mirt, kuma, Patryk, Marta, Kama, puma, Piotr, mop, tomik, rama, pomiar, mak, tak, rak, pakt,

Rozwiązania

  • userphoto

    a) papuga
    b) tapczan
    c) szkło
    d) komputer
    :)

  • duska_95

    a) nie wiem
    b)tapczan
    c)szkoła/ szkło
    d)komputer

  • Ireczkowa

    a) papuga
    b) tapczan
    c) szkło
    d) komputer

    liczę na naj '*

  • kwspl

    b) tapczan

    nic więcej nie wymyśliłem

  • userphoto

    c.)pszczółka,

  • Asiunia77

    a) papuga, pszczoła,
    b) tapczan,
    c) szkoła , szkło
    d) komputer,
    ______________________________________________________________________________

    prOszę o naJj.

  • mirkaj1

    1. szkło

    2.tłok

    3.rok

    4.kok

    5.komputer

    6.papa

    7.czop

    8.kop

    9.trop

    10.mop

    11.tort

    12.szkoła

    13.kot

    14.płot

    15.sztorm

    16.kok

    17.kosz

    18.mrok

    19.urok

    20.tapczan

    21.papuga

    22.gapa

    23.Aga imię

    24. teka

    25.kura

    26.szok

    27 mama

    28.rama

    29.tama

    30. mak

    31.karp

    32.targ

    33.gar

    34.ram

    35.gram

    36.mak

    37.tak

    38.koło

    39.pan

    40.pani

  • klaudi

    a)papuga
    b)tapczan
    3)szkoła
    4)komputer :):):
    licze na naj ;d;d;

Podobne materiały

Przydatność 100% Projekt dowolnych zajęć twórczych dla wybranej grupy wiekowej

Projekt dowolnych zajęć twórczych dla wybranej grupy wiekowej Zajęcia plastyczne w klasie III szkoły podstawowej Temat: METAFORYCZNE PRZEDSTAWIENIE TEMATU „CIEKAWE DRZEWO” Czas trwania zajęć: 45 min. Cel: - wzbogacanie wiedzy rzeczowej poprzez obserwację, - wyrabianie poczucia piękna otaczającego świata - pobudzenie wrażliwości na piękno kształtów i form...

Przydatność 55% Cechy architektury renesansowej, barokowej i klasycystycznej - wyjaśnij na dowolnych przykładach polskich zabytków.

Styl renesansowy - Kaplica Zygmuntowska, Wawel (dziedziniec arkadowy), poznański ratusz. Prostota, harmonia, spokój i umiar. Obowiązywała bryła o doskonałych proporcjach oraz pięknej ornamentyce. W przeciwieństwie do gotyku, wprowadzono linie horyzontalne, a spadziste dachy ozdobiono attykami (ozdobnymi ściankami). Zasadnicze cechy: arkadowe dziedzińce, widokowe balkony,...

Przydatność 60% Cierpienie uszlachetnia. Na podstawie dowolnych przykładów z Biblii i Mitologii potwierdz lub zaprzecz tezie

Dążeniem prawie każdej żywiej istoty jest osiągnięcie stanu, który odpowiada jej ideałowi szczęścia. Niestety na swojej drodze życia każdy z nas jest mniej lub bardziej boleśnie doświadczany przez los. Przeplata on nam chwile szczęśliwe i te, które wypełnione są cierpieniem. To jednak od nas zależy w jaki sposób je przeżyjemy i czy po ich przejściu będziemy silniejsi,...

Przydatność 55% Różne obrazy miłości w literaturze polskiej. Porównaj wybrane utwory dowolnych epok.

?Gdybym... znał wszystkie tajemniece i posiadł wszelką wiedzę, i wszelką możliwą wiarę, tak iż bym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym...? List św. Pawła do Koryntian Miłość bowiem niejedno ma imię: do Boga, świata, ojczyzny, życia, do drugiego człowieka. Miłość to uczucie naturalne, przyrodzone człowiekowi, stanowiące jeden z zasadniczych...

Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.

Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....

0 odpowiada - 0 ogląda - 9 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji