Treść zadania

Kamila12

Wykorzystując poszczególne litery alfabetu napisz słowa które określają rolę jaką ty spełniasz :
A
D
F
G
H
I
J
L
Ł
u
Z

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    tak mało tych liter
    ile tego ma być 1 zdanie z tych liter mogą one się powtarzać napisz to a może parę tych wyrazów .

Rozwiązania

  • NasyconaZyciem

    debila xd.
    fajtłapy xd.
    gamonia xd.
    h...
    interesanta
    j...
    ludożerce
    Łasucha
    u...
    zmarźlaka
    ___________________

    Nie wiiem czy o takie cos Cii chodziiło oczywiiściie nie mówiie jaka ja jestem lub ty ;DD .

  • selenka_zafalowani

    arogantka
    down
    frajer, feministka
    gaduła
    ham
    ironiczna
    ------
    lubiana
    ładna
    uprzejma
    zdesperowana ...?tak może być pisałam co mi na myśl pzyszło ;D

Podobne zadania

doma177 Napisz wiersz Przedmiot: Religia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: doma177 17.4.2010 (13:44)
Patrikus24 Napisz wiersz Przedmiot: Religia / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: Patrikus24 18.4.2010 (18:07)
klasa_5a napisz list do św.tarsycjusza .pomocy!!!!!!!!!??????? Przedmiot: Religia / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: klasa_5a 27.4.2010 (19:29)
Limonkaa Napisz kilka zdań.... Przedmiot: Religia / Szkoła podstawowa 7 rozwiązań autor: Limonkaa 28.4.2010 (22:21)
SylkaxPP napisz co możesz zrobić by twoja modlitwa była głębsza i prawdziwsza. Przedmiot: Religia / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: SylkaxPP 6.5.2010 (17:02)

Podobne materiały

Przydatność 50% Sowa puchacz

Puchacz Bubo bubo Systematyka Królestwo: Zwierząt Typ: Strunowce Klasa: Ptaki Rząd: Sowy Rodzina: Puszczykowate Rodzaj: Bubo Gatunek: Bubo Nazwa systematyczna Puchacz Bubo bubo L. Morfologia gatunku Puchacz jest pięknie ubarwionym ptakiem: na jasnobrązowych piórach ma ciemniejsze plamki i bardzo delikatne, poprzeczne...

Przydatność 65% Historia alfabetu hebrajskiego

Kwestia alfabetu i w ogóle pisowni hebrajskiej to twardy orzech dla zębów wychowanka kultury europejskiej. Bo jak np. wytłumaczyć fakt, że sam alfabet hebrajski nie posiada samogłosek, ale w wyrazach samogłoski są już jak najbardziej obecne? Czy to tylko różnica terminologiczna (przecież i my moglibyśmy nie odróżniać samogłosek od spółgłosek i wszystkie litery nazywać...

Przydatność 65% Sowa Uszata- biologia,ekologia i ochrona

WSTĘP „Kiedy po pogodnym dniu słońce chowa się pod horyzontem rzucając na niebo ostatnie różowe blaski, zbliża się chwila ciszy wieczornej. Ptaki zmęczone śpiewem i całodzienną krzątaniną skryły dziobki w nastroszone piórka i zasnęły, kwiaty zamknęły kielichy, a barwne motyle ze złożonymi skrzydełkami siedzą nieruchomo w zakamarkach kory lub zwisają z...

Przydatność 85% Zasady pisowni małej i wielkiej litery

I Wielką literą piszemy: 1. Imiona własne, ludzi i zwierząt np.: Barbara, Adam Mickiewicz, Maks. 2. Przydomki, pseudonimy i przezwiska ludzi np.: Bolesław Chrobry, Sokole Oko, Huba 3. Nazwy świąt, dni, okresów świątecznych np.: Narodowe Święto Niepodległości, Wigilia, Boże Narodzenie 4. Przymiotniki odpowiadające na pytanie czyj? Utworzone od imion własnych np.: Styl...

Przydatność 60% Duże litery, znaki interpunkcyjne, zasady pisowni

Duże litery piszemy na początku zdania, przy nazwach własnych (czyli imionach, nazwach państw, miast). Znaki interpunkcyjne: a) kropka (.) Kropkę wstawiamy na końcu zdania, po skrótach (np., itp., itd.) b) przecinek (,) stawiamy przed wyrazami: który, że, aby, gdyż, ponieważ, bo, lecz, zatem, toteż, dlatego, więc, jednak, ale. zazwyczaj nie piszemy przecinka przed: bądź,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji