Treść zadania

paula_220

Proszęę , odczytaj tekst z zeszytu z załączników !!
Dam naj !

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

jkghjvkljgfvuyfuyhgoi8655332 W jaki sposób oświetlony jest twój pokój? Ułóż krótki tekst Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: jkghjvkljgfvuyfuyhgoi8655332 8.4.2010 (16:46)
ponym2 opis bohatera obojetni jakiej powiesc czy komiksu prosz zadanie mam na jutro a Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: ponym2 14.4.2010 (19:32)
skarpetka Napisz tekst którym zareklamujesz swoja szkołę Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: skarpetka 16.4.2010 (16:32)
skarpetka Napisz tekst którym zareklamujesz swoja szkołę Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: skarpetka 16.4.2010 (20:57)
wsolek121 tekst zachęcający Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: wsolek121 22.4.2010 (21:22)

Podobne materiały

Przydatność 70% Opis zeszytu od języka polskiego

Mój zeszyt od języka polskiego składa się z 60 kartek i jest formatu A5. Ma twardą okładkę, na której widnieją brązowe, jesienne liście. To doskonale pasuje do panującej teraz pory roku. Strona tytułowa mojego zeszytu jest dość biedna. Znajduje się na niej jedynie napis ”Język polski”, moje imię i nazwisko oraz klasa, do której chodzę. Staram się staranie prowadzić...

Przydatność 55% Pisownia partykuł (z zeszytu szkolnego)

1. Pisownia partykuł: a) łączna: -że, -ż, -li -by z czasownikami osobowymi, partykułami, spójnikami b) rozdzielna: no, niech, nie, czy -by po czasownikach bezosobowych, wyrazach funkcji czasownikowej: można, niepodobna, trzeba, warto, wolno -by po rzeczownikach, liczebnikach, przysłówkach, zaimkach przysłownych Przykłady: - Chodź no tutaj! - Świat by się zmienił,...

Przydatność 50% Program autorski "Rola i znaczenie zeszytu przedmiotowego"

ORACOWANY PRZEZ NAUCZYCIELI PRZEDMIOTU TECHNIKA Mgr J.JÓZWĘ WNĘK Mgr W. DELĘGOWSKĄ I INFORMACJA O REALIZATORACH PROGRAMU. Realizatorkami programu są nauczycielki...

Przydatność 60% Przykładowy tekst reportażu.

Jak co roku obchody lanego poniedziałku w Bełchatowie wywołują wiele emocji. Święto to jest, co prawda, uświęcone tradycją, jednakże są ludzie, którzy zdecydowanie przesadzają z hołdowaniem tej jednej tradycji. „Świństwo, kiedyś to dziewczyny się perfumami lało, a nie tak, jak teraz, wiadrami; tałatajstwo!!!”, oburza się starszy pan, zapytany o opinię na temat...

Przydatność 70% Jak interpretować tekst?

Koncentruje uwagę na jego przeżyciach, doznaniach, sposobie odczuwania świata i analizie jego życiowych decyzji Analizę fragmentu tekstu - literackiego lub użytkowego - należy rozpocząć od planu. CO? KTO? GDZIE? 1. Co tekst próbuje przekazać? CEL 2. Do kogo tekst jest skierowany? ODBIORCA 3. Jaki jest jego kształt? FORMA 4. W jakim otoczeniu się znajduje? KONTEKST...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji