Treść zadania
Autor: angela12423 Dodano: 1.2.2011 (14:49)
Marketing !!!
Podaj po 2 przykłady produktów ( model, nazwa,cena) oferowanych w strategiach :
- najwyzszej jakosci
- sredniej wartosci
- oszczednosci
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
PILNE jak by ktos mogł mi napisac kiedy netto i brutto i cena dedaliczna jest Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 9.5.2010 (16:29) |
podaj przykładu spółek cichych i jednoosobowych ... pilne!!! Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: madzuchna 15.9.2010 (15:41) |
w jaki sposób informacje mogą być przekazywane poprzez ubiór. Podaj Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: anonimka63 19.9.2010 (17:33) |
podaj 10 powodów, dla których warto się ubezpieczać Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: laurunia55 16.12.2010 (23:08) |
Podaj po przykładzie do każdego rodzaju Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: milenaa 22.5.2011 (19:49) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Cena
Patrz załącznik - ściąga gotowa do druku:)
Przydatność 65% Cena
CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo konkurencyjnych produktów, które zaspokajają tę samą potrzebe, klijent może zrezygnować z jednego produktu na rzecz innego,...
Przydatność 65% Cena
CENA, ilość pieniędzy, za którą można nabyć jednostkę towaru, dobra lub usługi; zmiany ceny są środkiem, za pomocą którego w procesie konkurencji zostaje określona w gospodarce wolnorynkowej alokacja zasobów. Cena detaliczna, cena sprzedaży w handlu detalicznym; obejmuje cenę hurtową, zwiększoną o marżę detaliczną; cena hurtowa, cena sprzedaży przedsiębiorstw handlu...
Przydatność 100% Marketing
1.Cykl życia produktu modnego charakteryzuje się brakiem fazy NASYCENIA 2.Negocjacje handloweto instrument strategii DYSTRYBUCJI 3.Marchandising to MARKETING HANDLOWY 4.Postawa skorygowana o ograniczenia ekonomiczne tech i spol to INHIBITOREM 5.Cykl życia modelu produktu na rynku jest RÓWNY CYLKOWI ŻYCIA PRODUKTU NA RYNKU 6.Instrument promocji oddziałujący bezpośrednio na...
Przydatność 75% Marketing.
Istota marketingu sprowadza się do : a) podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom nabywcy b) pobudzanie i rozwijanie jego potrzeb całokształtu działań marketingowych do zaspokojenia potrzeb konsumenta i tym samym osiągniecie potrzeb przedsiębiorstwa we wspólnym biznesie znajomości marketingu stała się kluczem do sukcesu. Mikromarketing...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie