Treść zadania

angela12423

Marketing !!!

Podaj po 2 przykłady produktów ( model, nazwa,cena) oferowanych w strategiach :
- najwyzszej jakosci
- sredniej wartosci
- oszczednosci

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Cena

Patrz załącznik - ściąga gotowa do druku:)

Przydatność 65% Cena

CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo konkurencyjnych produktów, które zaspokajają tę samą potrzebe, klijent może zrezygnować z jednego produktu na rzecz innego,...

Przydatność 65% Cena

CENA, ilość pieniędzy, za którą można nabyć jednostkę towaru, dobra lub usługi; zmiany ceny są środkiem, za pomocą którego w procesie konkurencji zostaje określona w gospodarce wolnorynkowej alokacja zasobów. Cena detaliczna, cena sprzedaży w handlu detalicznym; obejmuje cenę hurtową, zwiększoną o marżę detaliczną; cena hurtowa, cena sprzedaży przedsiębiorstw handlu...

Przydatność 100% Marketing

1.Cykl życia produktu modnego charakteryzuje się brakiem fazy NASYCENIA 2.Negocjacje handloweto instrument strategii DYSTRYBUCJI 3.Marchandising to MARKETING HANDLOWY 4.Postawa skorygowana o ograniczenia ekonomiczne tech i spol to INHIBITOREM 5.Cykl życia modelu produktu na rynku jest RÓWNY CYLKOWI ŻYCIA PRODUKTU NA RYNKU 6.Instrument promocji oddziałujący bezpośrednio na...

Przydatność 75% Marketing.

Istota marketingu sprowadza się do : a) podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom nabywcy b) pobudzanie i rozwijanie jego potrzeb całokształtu działań marketingowych do zaspokojenia potrzeb konsumenta i tym samym osiągniecie potrzeb przedsiębiorstwa we wspólnym biznesie znajomości marketingu stała się kluczem do sukcesu. Mikromarketing...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji