Treść zadania

marichuy88

Ułóż pytania do wyróżnionych części zdania.

wo,wer,was,wann,wie oft,wie


a).Die KInder essen zu wenig Gemuse. - tu będzie wer
b).Die Schuler trinken am liebsten Orangensaft. - was
c).Viele Kinder essen jeden tag SuBikeiten - wie oft
d)Die schuler sollen ein Pausenbrot in der Schule essen- wo
e).Du sollst langsam und in Ruhe fruhstucken.- wie
f).Man soll Minerwasser am Tag trinken. - wann

Dam naj :))

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 3 0

    Wer isst zu wenig Gemuse?
    Was trinken am liebsten die Schuler?
    Wie oft essen viele Kinder Sussigkeiten?
    Wo sollen die Schuler ein Pausenbrot essen?
    Wie sollst du fruhstucken?
    Wann soll man Mineralwasser trinken?

Rozwiązania

  • tessaklaudia

    a) Wer wenig Gemuse essen?-kto je tyle warzyw
    b)Was trinken die schulerin??-co pijie nauczycielka
    c)Wie oft Kinder essen SuBikeiten.-jak często dzieci jedzą SuBikeiten
    d)--------------------
    e)-----------
    f)Wann Man trinken minerawasser trinken?

    chyba bd tak ale nie mam 100%pewności z tego powodu że struktura zdania nieco myli mi się z angielską oraz grecką.

  • userphoto

    Wer isst zu wenig Gemuse
    Was trinken die Schuler am libsten
    Wie oft essen viele Kinder SuBikeiten
    Wo sollen die Schuler ein Pausenbrot essen.
    Wie sollst du fruhstucken
    Wann soll man Minerwasser trinken

Podobne materiały

Przydatność 65% Pytania i zdania pytajne - referat K. Ajdiukiewicz

PYTANIA I ZDANIA PYTAJĄCE 1) BUDOWA ZDAŃ PYTAJNYCH: Zadajemy rożnego rodzaju pytania po to by uzyskać potrzebne nam informacje. Nie są one określone do końca z góry lecz do pewnego stopnia np. zadając pytanie „ czy x jest rzecznikiem praw obywatelskich w Polsce ?” dążymy do zdobycia takiej wiadomości , która się da wypowiedzieć w zdaniu o postaci „ X jest rzecznikiem...

Przydatność 65% Przemówienie ku czci Józefa Dietla

Szanowna Pani Profesor, Drogie Koleżanki i Koledzy! Dzisiejsze spotkanie poświęcone będzie wspaniałemu i równie niezwykłemu człowiekowi, któremu tak wiele zawdzięczamy i który tak wiele dobrego zrobił dla naszego miasta Krakowa, a obecnie od kilku miesięcy jest patronem naszego Gimnazjum. Nikomu chyba nie trzeba przypominać, kim był Józef Dietl. Bo właśnie o nim tu...

Przydatność 75% Części mowy (odmienne i nieodmienne) i części zdania (pytania o nie również)

I. CZĘŚCI MOWY: NIEODMIENNE: 1). Przysłówek (jak, gdzie, kiedy) gdy pochodzi od przymiotnika lub imiesłowu to się stopniuje. 2). Przyimek: - przestrzenne - czasowe - przyczynowe - proste - złożone 3). Spójnik 4). Wykrzyknik "!": - uczucia - przywołania - wywołania - naśladowania 5). Partykuła: (-by; -bym; -byśmy; -byście; -byś; -że; -ż; nie; chyba;...

Przydatność 70% Zdania złożone

Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...

Przydatność 60% Części zdania

CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji