Treść zadania

MonisiaTg

mam taki temat do napisania z marketingu nie umiem znalesc nigdzie takiego tematu rynkowe sukcesy i porażki produktów gastronomicznych do kazdego po jednym z przykladow prosze o pomoc

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Sukcesy to np fast fud. Zaczęło się od mc donalda który był na wczasach i odwiedził pewnego dziadka który prowadził knajpę i podawał kanapki ze schabowym i colą panu Donaldowi to zasmakowało i wykupił tą knajpę oraz otworzył takie same w innym miejscu i się zaczęło że hamburger zna cały świat.
    Porażka to niedawno była afera o reklamę firmy danone która kłamała o skutkach wywoływanych po przez serki firmy danone. więcej poczytaj o tym w necie jak potrzebujesz.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Umiem wykorzystać każdą chwilę!-Carpe diem

Powiedzenie "carpe diem"-chwytaj dzień towarzyszy nam na co dzień i spotykamy się z nim na każdym kroku. Czy to w szkole,czy w pracy,telewizji-jest wszędzie. Uważam,że każdy człowiek powinien mądrze zagospodarować swój czas "by nie odkryć tuż przed śmiercią,że nie umiał żyć". Dzień powinniśmy mieć zawsze udany,a gdy czegoś nie zrobimy i ciężko nam z tym żyć,to...

Przydatność 55% Podstawy marketingu

PODSTAWY MARKETINGU Najważniejsze pojęcia marketingu CZYM JEST MARKETING W literaturze podawanych jest wiele definicji marketingu, oto niektóre z nich: 1. Dostarczanie właściwych towarów i usług właściwym odbiorcom, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, po właściwej cenie i przy użyciu właściwych środków...

Przydatność 50% Podstawy marketingu

ISTOTA MARKETINGU Pola działania współczesnego marketingu 1. Przestrzeń Aktywności Przedsiębiorstw, czyli wszystko to co się dzieje w przedsiębiorstwie 2. Obszar decyzji konsumentów 3. Przestrzeń Funkcjonowania Rynku Definicje marketingowe W. Stanton „ Marketing jest to system aktywności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi. Ustala ich cenę, promuje je i...

Przydatność 55% Podstawy marketingu

Sciaga z podstaw marketingu

Przydatność 65% Inteligencja - co to takiego?

W psychologii inteligencja to swoisty zespól zdolności umysłowych umożliwiających jednostce sprawne korzystanie z nabytej wiedzy oraz skuteczne zachowanie się wobec nowych zadań i warunków życia. Pojęcie inteligencji w psychologii służy głównie do określania poziomu ogólnej sprawności intelektualnej ludzi. Od końca XIX wieku podejmowano liczne próby określenia istoty...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji