Treść zadania

borsukm19

W klsie jest 30 osób, tego dnia nie było 20% osób w klasie . Iie osób nie było w klasie w tym dniu? Prosze o odp nie miałem jeszcze procentów bo mamy głupiego nauczyciela ma 4 z matmy.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    20% z 30 osób = 20 ze 100 = jedna piąta = 30:5=6
    Odp. W tym dniu w klasie nie było 6 osób

Rozwiązania

  • beata16131

    30----100%
    x------20%
    x=30 razy 20 podzielic przez 100=6
    6 osób nie było

  • citysmile1619

    30 osób ----------100 %
    x osób ----------- 20 %

    X=30*20/100=6

    Odp. W tym dniu nie bylo 6 osób

  • sonar

    Ogólna liczba uczniów w klasie -> 30 osób
    ilość nieobecnych uczniów -> 20 % całości

    20 % = 0,2

    30 * 0,2 = 6

    Tego dnia nie było w klasie 6 uczniów.

  • userphoto

    30 osób w klasie to 100 %
    x - to 20 %

    układasz proporcje :
    30- 100%
    x- 20 %

    mnożysz na krzyż : x* 100 = 30*20
    z tego wychodzi 100x= 600 / : 100
    x= 6

    odp : tego dnia nie było 6 osób.

  • userphoto

    30--------------------100 %
    x-------------------------20%
    x=30 razy 20 podzielić przez 100=6
    6 osaób było

  • userphoto

    30 = 100% - liczba uczniów w klasie
    x = 20% - tyle procent uczniów nie bylo w szkole, 20% = 20/100 / to kreska ulamkowa
    100 * x = 30 * 20%
    100x = 30 *20/ 100
    x = 600/100
    x = 6
    Odp: Tego dnia w klasie nie bylo 6 uczniów.

Podobne materiały

Przydatność 50% Przebieg dnia:

Gewoehnlich .........(budzić się) ich um 6.45. Ich ....... um 7 Uhr (wstawać). Ich ............. schnell (myć się,brać prysznic),..........(myć zęby) und ........ (ubierać). Dann ....... (jeść śniadanie) ich , ich ......... (brać) meine Tasche und ........(jechać do szkoły). Auf dem Schulweg ........(kupować) ich mir noch eine Zeitung. Kurz vor 8 Uhr ........(być) ich in der...

Przydatność 65% Pewnego dnia w Soplicowie

-Cześć Zenek ! - zaczął kolejną podsklepową rozmowe Heniek. -Witaj Heniek ! - odparł jak co dzień Zenek - Jak leci ? - kontynuował Zenek. -Ty wiesz Zenek , że coś ze mną jest niedobrze. - z zaniepokojeniem odparł Heniek. -Za duż wypiłeś , czy co ? -Nie , nie o to chodzi. Widzisz , wczoraj byłem sobie w barze , Kaźmirz też był. Tak sobie siedzieliśmy elegancko przy...

Przydatność 65% Meine Tag - opis dnia

Um 6:40 Uhr bin ich aufgestanden. Um 6:45 Uhr bin ich ins Bad gegangen. Um 7:00 Uhr habe ich gefrhstck. Ich habe Tee getrunken und 1 Brtchen gegessen. Um 7:20 Uhr bin ich in die Schule mit dem Bus gefahren. Von 8:00 bis 14:20 Uhr bin ich in der Schule gewesen. Um 14:45 Uhr bin ich nach Hause zruckgekommen. Um 15:00 Uhr habe ich zu Mittag gegessen. Von 15:30 bis 17:30 Uhr habe ich Hausaufgaben...

Przydatność 55% Sprawozdanie z dnia przedsiebiorczosci

10 marca bieżącego roku, w dniu przedsiębiorczości uczestniczyłam w pracy Banku Polskiej Spółdzielczości w Rzeszowie. Dzięki gościnności pracowników filii tego banku znajdującego się w Galerii Grafika mogłam zapoznać się z czynnościami służbowymi na stanowiskach: kasjer i dysponent (inspektor). Filia czynna jest w godz.9.00-17.00,obserwowałam i uczestniczyłam w pracach...

Przydatność 55% Opis dnia po angielsku

I usually wake up at 7 oclock. I quickly make my bed and go to the bathroom. I wash my eyes, face and brush my teeth with a toothbrush then I carefully comb my long hair. I put my clothes on and I am ready to have some breakfast. I uusally have yoghut, a ham sandwich and a cup of hot tea. I leave the house together with my brother who picks me up to my school. We are almost always in a rush and...

0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji