Treść zadania
Autor: danielos1425 Dodano: 4.1.2011 (16:13)
ułuż plan wydarzen z wiersza z ksiazki slowa na czasie kl 1 str 111
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Plan ramowy do Odysei (według opowiedania Homera) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: karola0907 30.3.2010 (17:57) |
Plan wydarzeń Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kasiaxD 3.4.2010 (01:02) |
szczegółowy plan wydarzeń książki "Alchemik" Paulo Coelho Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: olencja12365 6.4.2010 (17:37) |
analiza i interpretacja wiersza "Z głową na karabinie" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: adaska94 7.4.2010 (17:11) |
bardzo proszę o interpretację wiersza Cz. Miłosza ,,Nadzieja''...;D proszę Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: nadzia965 7.4.2010 (18:48) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Wytlumaczenie slowa bitmapa
Bitmapa (grafika rastrowa) - sposób reprezentacji komputerowej grafiki dwuwymiarowej polegający na określeniu położenia każdego piksela obrazu, oraz przypisaniu mu wartości bitowej określającej nasycenie koloru podstawowego w danym trybie koloru. W węższym zakresie znaczeniowym bitmapa jest jedynie przyporządkowaniem pikselowi położenia, oraz stanu danego piksela...
Przydatność 75% Ferdydurke - Jak rozumiesz slowa Gombrowicza?
Temat: „... nie ma ucieczki przed gębą, jak tylko w inną gębę, a przed człowiekiem schronić się można jedynie w objęcia innego człowieka. Przed pupą zaś w ogóle nie ma ucieczki. Ścigajcie mnie, jeśli chcecie. Uciekam z gębą w rękach. ” Jak rozumiesz słowa Gombrowicza? Interpretując odwołaj się do powieści. Wydana w 1937 roku powieść „Ferdydurke”, która...
Przydatność 60% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai...
Przydatność 50% Czasy
PRESENT CONTINOUS Zastosowanie: -czynność odbywająca się w chwili mówienia (I'm reading now.) -Czynność tymczasowa (He's staying a hotel at the moment.) -Plany na najbliższą przyszłość (We're going to the theatre on Sunday.) -Krytykowanie powtarzających się zachowań (You're always borrowing money from me!) Budowa: zdanie oznajmujące os+operator+czas(1)+końcówka"ing"...
Przydatność 65% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai tu => -ras il/elle...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Konto usunięte 4.1.2011 (16:57)
1.Aleksy kształcił się W SZTUKACH WYZWOLONYCH I W NAUKACH FILOZOFICZNYCH.
2.RODZICE WYBRALI MU ŻONĘ Z KTÓRĄ SIĘ OŻENIŁ.
3.W NOC POŚLUBNĄ ALEKSY WZIĄŁ TROCHĘ ZE SWEGO DOBYTKU, UDAŁ SIĘ NAD MORZE I WSIADŁ NA POTAJEMNY OKRET NA KTÓRYM DOTARŁ DO LADAYCEI.
4.UDAŁ SIĘ W DROGĘ I DOTARŁ DO MIASTA EDESSY W SYRII. ROZDAŁ UBOGIM WSZYSTKO CO MIAŁ,ZAŁOŻYŁ NA SIEBIE NĘDZNE SZATY.ZASIADŁ Z ŻEBRAKAMI W PRZETSIONKU KOŚCIOŁA MATKI BOŻEJ.
5.OJCIEC CHŁOPCA WYSŁAŁ SŁUGI.ALEKSY SPOTKAŁ SWOJE SŁUGI,ALE ONI JEGO NIE ROZPOZNALI.I WZIĄŁ OD NICH JAŁMUŻNĘ.
6.ALEKSY PRZEZ 17 LAT BYŁ W PRZETSIONKU KOŚCIOŁA I TAM SŁUŻYŁ.
7.ALEKSY ODZEDŁ DO TARASU W CYCYLII.LECZ WIATR WIAŁ I OKRĘT PRZYPŁYNĄŁ DO RZYMU.CHŁOPIEC POSTANOWIŁ ŻE ZOSTANIE W DOMU OJCA I NIE DA SIĘ ROZPOZNAĆ.
8.W DOMUOJCA SŁUDZY DO WYŚMIEWALI,LECZ ON NA TO NIE REAGOWAŁ.
9.BYŁ W DOMU OJCA PRZEZ 17 LAT NIEPOZNANY PRZEZ NIKOGO.
GDY POZNAŁ ŻE KOŃCZY SIĘ JEGO ŻYCIE WZIĄŁ KARTKĘ I ATRAMENT I SPISAŁ WSZYSTKIE SWOJE WYDARZENIA.
10.POWIEDZIAŁ DO LUDZI W DOMU EUFAMIANA MĘŻA BOŻEGO.
11.DO DOMU EUFAMIANA PRZYBYLI CESARZE:ARKADIUSZ I HONORIUSZ Z PAPIEŻEM.
12.TAM ZNALEŻLI ZMARŁEGO ALEKSEGO KTÓRY TRZYMAŁ W RECE KARTKĘ.
13.PAPIEŻ WZIĄŁ OD NIEGO JĄ I PRZECZYTAŁ WSZYSTKIE JEGO WYDARZENIA.
14.WSZYSCY SIĘ DOWIEDZIELI ŻE TEN PIELGRZYM TO BYŁ ICH SYN.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie