Treść zadania

danielos1425

ułuż plan wydarzen z wiersza z ksiazki slowa na czasie kl 1 str 111

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    0 0

    1.Aleksy kształcił się W SZTUKACH WYZWOLONYCH I W NAUKACH FILOZOFICZNYCH.
    2.RODZICE WYBRALI MU ŻONĘ Z KTÓRĄ SIĘ OŻENIŁ.
    3.W NOC POŚLUBNĄ ALEKSY WZIĄŁ TROCHĘ ZE SWEGO DOBYTKU, UDAŁ SIĘ NAD MORZE I WSIADŁ NA POTAJEMNY OKRET NA KTÓRYM DOTARŁ DO LADAYCEI.
    4.UDAŁ SIĘ W DROGĘ I DOTARŁ DO MIASTA EDESSY W SYRII. ROZDAŁ UBOGIM WSZYSTKO CO MIAŁ,ZAŁOŻYŁ NA SIEBIE NĘDZNE SZATY.ZASIADŁ Z ŻEBRAKAMI W PRZETSIONKU KOŚCIOŁA MATKI BOŻEJ.
    5.OJCIEC CHŁOPCA WYSŁAŁ SŁUGI.ALEKSY SPOTKAŁ SWOJE SŁUGI,ALE ONI JEGO NIE ROZPOZNALI.I WZIĄŁ OD NICH JAŁMUŻNĘ.
    6.ALEKSY PRZEZ 17 LAT BYŁ W PRZETSIONKU KOŚCIOŁA I TAM SŁUŻYŁ.
    7.ALEKSY ODZEDŁ DO TARASU W CYCYLII.LECZ WIATR WIAŁ I OKRĘT PRZYPŁYNĄŁ DO RZYMU.CHŁOPIEC POSTANOWIŁ ŻE ZOSTANIE W DOMU OJCA I NIE DA SIĘ ROZPOZNAĆ.
    8.W DOMUOJCA SŁUDZY DO WYŚMIEWALI,LECZ ON NA TO NIE REAGOWAŁ.
    9.BYŁ W DOMU OJCA PRZEZ 17 LAT NIEPOZNANY PRZEZ NIKOGO.
    GDY POZNAŁ ŻE KOŃCZY SIĘ JEGO ŻYCIE WZIĄŁ KARTKĘ I ATRAMENT I SPISAŁ WSZYSTKIE SWOJE WYDARZENIA.
    10.POWIEDZIAŁ DO LUDZI W DOMU EUFAMIANA MĘŻA BOŻEGO.
    11.DO DOMU EUFAMIANA PRZYBYLI CESARZE:ARKADIUSZ I HONORIUSZ Z PAPIEŻEM.
    12.TAM ZNALEŻLI ZMARŁEGO ALEKSEGO KTÓRY TRZYMAŁ W RECE KARTKĘ.
    13.PAPIEŻ WZIĄŁ OD NIEGO JĄ I PRZECZYTAŁ WSZYSTKIE JEGO WYDARZENIA.
    14.WSZYSCY SIĘ DOWIEDZIELI ŻE TEN PIELGRZYM TO BYŁ ICH SYN.

Rozwiązania

Podobne zadania

karola0907 Plan ramowy do Odysei (według opowiedania Homera) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: karola0907 30.3.2010 (17:57)
kasiaxD Plan wydarzeń Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kasiaxD 3.4.2010 (01:02)
olencja12365 szczegółowy plan wydarzeń książki "Alchemik" Paulo Coelho Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: olencja12365 6.4.2010 (17:37)
adaska94 analiza i interpretacja wiersza "Z głową na karabinie" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: adaska94 7.4.2010 (17:11)
nadzia965 bardzo proszę o interpretację wiersza Cz. Miłosza ,,Nadzieja''...;D proszę Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: nadzia965 7.4.2010 (18:48)

Podobne materiały

Przydatność 70% Wytlumaczenie slowa bitmapa

Bitmapa (grafika rastrowa) - sposób reprezentacji komputerowej grafiki dwuwymiarowej polegający na określeniu położenia każdego piksela obrazu, oraz przypisaniu mu wartości bitowej określającej nasycenie koloru podstawowego w danym trybie koloru. W węższym zakresie znaczeniowym bitmapa jest jedynie przyporządkowaniem pikselowi położenia, oraz stanu danego piksela...

Przydatność 75% Ferdydurke - Jak rozumiesz slowa Gombrowicza?

Temat: „... nie ma ucieczki przed gębą, jak tylko w inną gębę, a przed człowiekiem schronić się można jedynie w objęcia innego człowieka. Przed pupą zaś w ogóle nie ma ucieczki. Ścigajcie mnie, jeśli chcecie. Uciekam z gębą w rękach. ” Jak rozumiesz słowa Gombrowicza? Interpretując odwołaj się do powieści. Wydana w 1937 roku powieść „Ferdydurke”, która...

Przydatność 60% Czasy

Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai...

Przydatność 50% Czasy

PRESENT CONTINOUS Zastosowanie: -czynność odbywająca się w chwili mówienia (I'm reading now.) -Czynność tymczasowa (He's staying a hotel at the moment.) -Plany na najbliższą przyszłość (We're going to the theatre on Sunday.) -Krytykowanie powtarzających się zachowań (You're always borrowing money from me!) Budowa: zdanie oznajmujące os+operator+czas(1)+końcówka"ing"...

Przydatność 65% Czasy

Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai tu => -ras il/elle...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji