Treść zadania

patryszja16

Zad.4 Każdą liczbę powiększ o 30%

LICZBA: 80 , 8000 , 80 000 , 800 000 , 8 000 000.
LICZBA POWIĘKSZONA: ..., .... ,........, ........,...........

Zad.5 Ile procent liczby 300 stanowi:
liczba 100.......
liczba 150.......
liczba 6000......
liczba 1500......

Zad.6 Z 200 kg winogron usunięto 7 kg winogron zepsutych.Jaki procent stanowiły ubytki.?
UBYTKI STANOWIŁY......MASY WINOGRON.
ZAMIANA UŁAMKA NA PROCENTY.........%
UBYTKI STANOWIŁY......%.

Zad.7 Sprzedawca kupił truskawki za 600 złotych, a sprzedał za 800 zlotych.Ile procent wynosił zarobek?
ZAROBEK W ZŁ:............
ZAROBEK W %.........CZYLI OKOŁO.......%
(Z DOKLADNOŚCIĄ DO 1 %).

Zad.8 W klasie jest 32 uczniów 8 uczniów uczy sie języków obcych.
UZUPEŁNIJ ZAPIS:
8 UCZNIÓW STANOWI.........% Z 32 UCZNIÓW.

Zad.9 Badania przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego wykazały, ze na 350 wypadków samochodowych 63 to najechane z tyłu.Ile procent stanowią wypadki z innych przyczyn.?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Zad.4 Każdą liczbę powiększ o 30%

    LICZBA: 80 , 8000 , 80 000 , 800 000 , 8 000 000.
    LICZBA POWIĘKSZONA: .24.., 2400.... ,....24000...., ....240000....,....2400000.......

    Zad.5 Ile procent liczby 300 stanowi:
    liczba 100......33,(3)%.
    liczba 150......50%.
    liczba 6000.....2000%.
    liczba 1500......500%

    Zad.6 Z 200 kg winogron usunięto 7 kg winogron zepsutych.Jaki procent stanowiły ubytki.?
    UBYTKI STANOWIŁY....7/2..MASY WINOGRON.
    ZAMIANA UŁAMKA NA PROCENTY.....3,5....%
    UBYTKI STANOWIŁY.....3,5.%.

    Zad.7 Sprzedawca kupił truskawki za 600 złotych, a sprzedał za 800 zlotych.Ile procent wynosił zarobek?
    ZAROBEK W ZŁ:.....200.......
    ZAROBEK W %....33,(3).....CZYLI OKOŁO....33...%
    (Z DOKLADNOŚCIĄ DO 1 %).

    Zad.8 W klasie jest 32 uczniów 8 uczniów uczy sie języków obcych.
    UZUPEŁNIJ ZAPIS:
    8 UCZNIÓW STANOWI.....25....% Z 32 UCZNIÓW.

    Zad.9 Badania przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego wykazały, ze na 350 wypadków samochodowych 63 to najechane z tyłu.Ile procent stanowią wypadki z innych przyczyn.?
    350-63=287
    350 to 100%
    287 to x
    x=28700/350=82%

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

Przydatność 75% Symbolika liczb

Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...

Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.

Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...

Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.

Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...

Przydatność 55% Ciekawe własności liczb

7 stron o ciekawych własnościach liczb, załączonych w załączniku. Polecam.

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji