Treść zadania

PocahontasxD

Pomóżcie..


ktorym przedsiebiorcom latwiej funkcjonowac na rynku- malym czy duzym? uzasadnij swoja wypowiedz.
3. dlaczego przedsiebiorstwa panstwowe są prywatyzowane.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    w małych przedsiębiorstwach hierarchia organizacyjna jest niewielka co skraca proces decyzyjny, najczęściej są tylko dwa szczeble organizacyjne- kierownik-właściciel ( czasami własciciel łączy pracę kierowniczą z wykonawczą) przedsiębiorca pełni wiele funkcji które w duzych przedsiębiorstwach były by rozdzielone na różne szczeble.
    mała firma to mały majątek oraz szybszy przepływ środków pienięznych przez co przedsiębiorstwo jest wypłącalne oraz łatwość podejmowania różnego rodzaju ryzyka. łatwo może reagować na zmiany potrzeb swoich klientów.


    przedsiębiorstwa są prywatyzowane bo zwiększa się efektywnośc ich działania oraz lepiej jest zarządzać majątkiem, przedsiębiorstwa państwowe tzn akcjonariuszem jest skarb państwa a jeżeli zostaną sprywatyzowane to akcjonariuszem moze być osoba fizyczna lub jakas firma.

Rozwiązania

Podobne zadania

simens znaczenie sektora uslug dla rynku pracy Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: simens 22.9.2010 (11:27)
19marta93 elementy rynku pracy ?? Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: 19marta93 5.11.2010 (17:08)
1512ewelinka w jaki sposób zainwestowałbyś swoje pieniądze(10.000) na rynku finansowym Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 2 rozwiązania autor: 1512ewelinka 14.12.2010 (16:51)
anula3456 1. Na rynku pracy stronę popytową reprezentują: a) osoby poszukujące Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: anula3456 23.11.2012 (22:58)

Podobne materiały

Przydatność 70% Struktury rynku

Rynek konkurencji doskonałej - wielu kupujących, - wielu sprzedających - swoboda wejścia i wyjścia z rynku, - doskonały dostęp do informacji dla wszystkich. - identyczność produktów. Rynek konkurencji monopolistycznej - względnie duża ilość sprzedających, - zróżnicowanie produktów( nie substytuty), - konkurencja nie cenowa, - warunki wejścia na rynek. Monopol...

Przydatność 75% Segmentacja rynku

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”. SEGMENTACJA RYNKU. Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o działaniach gospodarczych i obejmuje określenie potrzeb rynkowych, kształtowanie produkcji z punktu widzenia potrzeb oraz tworzenie i trzymywanie popytu na produkcję. Dotyczy to zarówno dóbr konsumpcyjnych, jak i dóbr...

Przydatność 75% Segmentacja rynku

POJĘCIE I ROLA SEGMENTACJI RYNKU Głównymi siłami sprawczymi są; wzrost liczby konsumentów, zmiany siły nabywczej ludności, zróżnicowane fundusze swobodnej decyzji oraz ewolucja gustów, nawyków, marzeń i chęci naśladownictwa. Potrzeby konsumentów i ich rynkowe zachowania określają także ustawicznie pojawiające się innowacje produktowi. Dynamizm rynku powoduje...

Przydatność 65% Analiza rynku

I. PORÓWNANIE ATRAKCYJNOŚCI RÓŻNEGO RODZAJU PRZEDSIĘWZIĘĆ. Zdecydowaliśmy się na podjęcie działalności w branży elektronicznej. Wybór nasz był uzasadniony tym, iż posiadamy odpowiednią wiedzę i umiejętności, które moglibyśmy wykorzystać w prowadzeniu działalności o wymienionym powyżej profilu. Naszej analizie poddaliśmy trzy rodzaje działalności, których...

Przydatność 70% Segmentacja rynku

SEGMENTACJA RYNKU Jest to podział danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów, różniące się między sobą reakcjami na dany produkt i inne instrumenty oddziaływania na rynek. SEGMENT RYNKU Segment oznacza człon rynku (subrynek). Gospodarstwa domowe zaliczane do danego segmentu odznaczają się podobieństwem. Użytkownicy należący do różnych segmentów są do siebie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji