Treść zadania

ewela57

Jedna z japońskich firm motoryzacyjnych z okazji sześćdziesięciolecia firmy przygotowała współczesną kopię pierwszego samochodu własnej produkcji. W Japonii samochód kosztuje 8,17mln jenów. ? Jaka jest jego wartość w złotówkach, jeśli 100 jenów kosztuje 2,72zł????????

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    8,17 mln jenów = 8 170 000 jenów
    100 jenów = 2,72zł

    (8 170 000 jenów : 100 jenów) * 2,72 zł = 81 700 * 2,72 zł = 222 224 zł

    Jego wartość w złotówkach to 222 224 zł

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Wizerunek firm

Wzrost znaczenia masowych środków przekazu spowodował, że wizerunek nabiera dla firmy coraz większego znaczenia. Przedsiębiorstwa aspirujące do zajęcia silnej pozycji na rynku potrzebują wyróżniającej od konkurentów, indywidualizującej tożsamości i jasnych form komunikowania się z otoczeniem. Sposobem na osiągnięcie tego celu jest rozpoczęcie prac nad stworzeniem...

Przydatność 100% Usługi bankowe dla firm

Firmy również maja swoje pakiety licznych przydatnych uslug,ktore są stale udoskonalane,z przydatkiem zarowno dla przedsiebiorstw mniejszych jak i tych duzych. Jedna z wazniejszych uslug jest znany nam leasing.Jest to sposob na uzytkowanie cudzej rzeczy w ramach wykonanej dzialalnosci gospodarczej w okreslonym czasie i za okreslona place.Inną,rowniez istotną usluga dla firm jest "firmowy...

Przydatność 80% Fuzje i przejęcia firm

Od dziesiątków lat fuzje i przejęcia stanowią stały element gospodarki światowej, wpływając na funkcjonowanie przedsiębiorstw i życie ludzi w wielu krajach. Szczególne nasilenie tych procesów można było obserwować przed kilku laty, na przełomie wieków. Należy oczekiwać, że fuzje i przejęcia nadal będą chętnie wybieraną przez przedsiębiorstwa strategią rozwoju i...

Przydatność 50% Strategie marketingowe firm usługowych

Uciekanie się do tradycyjnych metod marketingowych nie jest zbyt v skuteczne w zarządzaniu firmami usługowymi. W firmie usługowej klienta i personel obsługujący go łączą wzajemne relacje podczas realizacji usługi. Usługodawcy muszą więc skutecznie wchodzić w in¬terakcję z klientami, aby w czasie świadczenia usługi stworzyć wysoką jakość. Z kolei skuteczna interakcja...

Przydatność 85% Rynek firm badawczych w Polsce

LISTA RANKINGOWA ZA 2000 ROK na podstawie wartości sprzedaży usług badania rynku i opinii publicznej Lp. Nazwa Firmy Wielkość sprzedaży 1. SMG/KRC Poland S.A. 55 845 202,17 2. GfK Polonia Sp. z o.o. 26 943 568,17 3. PENTOR S.A. 24 620 441,16 4. TNS OBOP Sp. z o.o. 20 584 946,48 5. IQS & QUANT Group 18 384 629,78 6. AGB Polska Sp. z o.o. 15 179 755,42 7. CASE 10 295 122,17 8....

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji