Treść zadania

julaa123

Podaj cztery różne zaokrąglenia ceny 573,52zł .

Proszę o odpowiedź do wieczora!
Z góry dziękiiii:)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

Rozwiązania

  • userphoto

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

  • userphoto

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

  • userphoto

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

  • userphoto

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

  • userphoto

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

  • magdozaur

    573,52 zł ≈ 573,50zl
    573,52 zł ≈ 574,00zl
    573,52 zł ≈ 570,00zl
    573,52 zł ≈ 600,00zl

  • userphoto

    Do setek - 600 zł
    Do dziesiątek - 570 zł
    Do jedności - 574 zł
    Do części dziesiętnych - 573,5 zł

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...

Przydatność 65% Przedstaw stosunki między USA i Polską po 1989 roku. Wskaż cztery wydarzenia, które miały wpływ na kształtowanie się tych stosunków. Podaj po trzy skutki współpracy polsko-amerykańskiej dla sytuacji wewnętrznej Polski i dla pozycji naszego pa

Stosunki polsko-amerykańskie po roku 1989 były bardzo dobre. Stany Zjednoczony od samego początku aktywnie wspierały proces zmian demokratycznych w Polsce. Symbolicznym wydarzeniem politycznym, które było wyrazem poparcia dla Polski była wizyta prezydenta USA George?a Busha, który spotkał się zarówno z władzą komunistyczną, jak i z przywódcami zwycięskiej partii w wyborach...

0 odpowiada - 0 ogląda - 8 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji