Treść zadania

xAnitaXD

Na pewnej stacji paliw ceny w maju 2005 roku i 2006 roku przedstawiały się następująco: tabelka[załącznik]

Oblicz:
a) O ile procent zdrożał gaz LPG w maju 2006 roku w stosunku do maja 2005 roku?
b) O ile procent tańsza w maju 2005 roku była benzyna bezołowiowa Pb w stosunku do maja 2006 roku?
c) Średnią cenę paliwa w maju 2005 roku oraz w maju 2006 roku i o ile procent średnio zdrożał litr paliwa w tym okresie?
d) O ile procent w maju 2006 roku zwiększył się dzienny obrót stacji w stosunku do maja 2005r?

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 80% Biznes Plan Stacji paliw płynnych

BIZNES PLAN STACJI PALIW PŁYNNYCH 1. STRESZCZENIE 2. POMYSŁ 3. RYNEK 3.1. Sytuacja na rynku paliw w Polsce 3.1.1. Najważniejsze zmiany na rynku 3.1.2. Prawo 3.1.3. Szara strefa 3.1.4. Polski rynek paliw - liczby 3.1.5. Podział rynku 3.1.6. Produkcja i import paliw 3.1.7. Liczba stacji paliw 3.1.8. Kształtowanie się cen detalicznych paliw w 2004 roku 3.1.9....

Przydatność 60% Biznes plan stacji paliw LPG

Stacja paliw LPG i myjnia I. Streszczenie kierownicze II. Charakterystyka firmy 1. Podstawowe dane 2. Forma organizacyjno – prawna i stan własnościowy podmiotu 3. Geneza projektu, charakter przedsiębiorstwa 4. Ocena otoczenia, w którym przedsiębiorstwo będzie funkcjonować 5. Podstawowy zakres działalności 6. Branża podstawowa 7. Zatrudnienie – pracownicy 8. Opis...

Przydatność 75% Aktywne programy walki z bezrobociem (2005/2006)

Aktywne programy walki z bezrobociem Od pewnego czasu jednym z głównych problemów społeczeństwa na całym świecie jest powiększające się w galopującym tempie bezrobocie. Coraz większa liczba ludzi znajduje się bez pracy. Czym w takim razie jest bezrobocie? Otóż jest to taki okres w gospodarce państwa, kiedy liczba miejsc pracy jest mniejsza niż liczba osób jej...

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji