Treść zadania

Katarzyna154x

1.Opisz w kilku zdaniach spotkanie Grześka z klabaternikiem.
Zastosuj podane wyrazy i wyrażenia:
cienie żagli
księżycowa noc
północ
twarz
uderzenie dzwonu
przejrzysty
zajrzeć w otwór
drżąca ręka.

2.Opisz w kilku zdaniach pracę Grześka.
Zastosuj podane słownictwo:
marynarz
płynąć po morzach
ciężkie życie
pęcherze na dłoniach
oparzone stopy
obolały grzbiet

Na podstawie opowiadania pt. ''Klabaternik''

Proszę pomóżcie mi! To mam na jutro;/
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

kamil123 Opisz osobę Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kamil123 10.4.2010 (14:53)
olka12311 legenda pt. bazyliszek artura oppmana .: 1.jako przewodnik opisz maćkowi i Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olka12311 10.4.2010 (21:02)
Macia_G Opisz, jakie sprawy można załatwiać w urzędach i instytucjach Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Macia_G 14.4.2010 (17:24)
wojta12213 opisz zespół Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: wojta12213 14.4.2010 (19:03)
ziomalkaiza Lektura pt. "Robinson Cruzoe" kl. 6 Opisz jako Robinson (czyli Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: ziomalkaiza 14.4.2010 (19:07)

Podobne materiały

Przydatność 50% Po kilku latach spotkanie z Wokulskim - wywiad .

Z Stanisławem Wokulskim podczas inauguracyjnego balu otwarcia nowego budynku uniwersytetu w Paryżu rozmawia Halina Skorupka. - Jak to się stało, że Pan znalazł się dziś z nami w cudownym Paryżu? Po wyjeździe z Warszawy jeździłem po świecie w poszukiwaniu szczęścia. Byłem w różnych ciekawych miejscach, które fascynowały mnie swoja pięknością, ale w żadnych z nich...

Przydatność 70% Rozwiń w kilku zdaniach myśl że ''nic dwa razy się nie zdarzy''

Każdy człowiek jeżeli mu się coś podoba to stara się do tego wrócić, zarówno w myślach jak i czynach. Jednakże z góry jest skazany na niepowodzenie. Temat ten był wielokrotnie poruszany przez artystów, filozofów jak i zwykłych ludzi. Jednym z takich wielkich filozofów był Heraklit z Efezu powiedział kiedyś ?panta rhei? co można przetłumaczyć następująco : ?wszystko...

Przydatność 100% Na podstawie "Dziewczynki w czerwonym płaszczyku" Romy Ligockiej opisz wymyślony przez siebie sen Romy. Zastosuj stylizację.

(...) Wróciłam dzisiaj później ze szkoły. Na matematyce znowu robiłam gazetkę. Wszystko żeby tylko nie siedzieć na tej nudnej lekcji. Praca mi się trochę przedłużyła i nie zdążyłam na tramwaj. Poszłam do domu pieszo. Mama nie słuchała mnie, kiedy opowiadałam jej, co się wydarzyło w szkole. Nigdy mnie nie słucha. Podświadomie wiem, że nie podoba jej się to, co...

Przydatność 50% To było wyjątkowe spotkanie. W formie listu do przyjaciela opisz spotkanie, które uznałeś za wyjątkowe.

Wrocław, 11.04.2006 r. Cześć Piotrek! Chciałbym podzielić się z Tobą moim niepowtarzalnym spotkaniem, z wyjątkową osobą, jaką był nasz rodak – Jan Paweł II. Od początku mojego życia odgrywał on w nim bardzo ważną rolę. Był osobą, której bardzo uważnie się przypatrywałem. W każdym jego geście widziałem wyraz miłości, a jednocześnie pewne cechy przywódcze....

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji