Treść zadania

xxrudy21xx

Napisz w 7 zdaniach swoją drogę do szkoły po Rosyjsku


Z góry dziękuje

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 1

    Каждый день я иду в школу с радостью - иду узнавать новое, общаться с друзьями. Поэтому даже хмурым дождливым утром я не унываю. Приятно по дороге в школу наблюдать прекрасные пейзажи золотой осени, хрустеть опавшими листьями. Как легко дышится свежим воздухом! Иногда даже хочется, чтобы моя дорога была подлиннее. Но школа, в которой я учусь, совсем близко от дома: надо только пройти небольшую аллею...

Rozwiązania

Podobne zadania

Nieznany J. Francuski-opis domu w 15 zdaniach Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 10.5.2010 (15:51)
Agatkaa12111 Napisz opowiadanie po rosyjskuna temat moje hobby. Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Agatkaa12111 8.6.2010 (17:14)
lenkaa1 jestem dobra z języków obcycvh nie umiesz napisz pomogę!!! Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: lenkaa1 10.9.2010 (17:38)
nika1259 Pilne pomóżcie!! Napisz jaki jest twój ulubiony dzień . Jak i z kim go Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: nika1259 30.9.2010 (17:27)
karolcia12396 napisz po rosyjsku pocztówkę do kolegi , koleżanki z Rosji w której : - Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: karolcia12396 3.10.2010 (18:59)

Podobne materiały

Przydatność 75% Napisz streszczenie Mitu o Prometeuszu - w sześciu zdaniach.

1. Prometeusz ulepił człowieka z gliny, łez i tchnął w niego duszę. 2. Pewnego razu zaproponował Zeusowi, by dać ludziom ogień, ten zaś propozycję stanowczo odrzucił , wtedy Prometeusz wykradł ogień bogom i dał go ludziom, co bardzo rozgniewało króla Olimpu. 3. Zeus posłał do Prometeusza piękną Pandorę z puszką pełną nieszczęść, plag i chorób by ten ją...

Przydatność 50% Napisz w 8-10 zdaniach, w których przedstawisz związki między księgą Hioba i utworem Anny Kamieńskiej?

Młodzieniec Anny Kamieńskiej chce uczyć się od niego przyjmować cierpienie. Nie wie czym naprawdę jest choroba pyta się o wszystko Hioba. W wierszu jest mowa, o kilku wydarzeniach, które znamy z bibli z księgi Hioba. W wierszu Kamińska pisze jakby, później po tych cierpieniach Hioba. Jako mlodzieniec chce by Hiob co opowiedział o swoim cierpieniu....

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 1

dandle – hustać się, wahać się He had a lot of dandling career choices. Contempt – wzgarda, obraza The King`s Road always fills me with grinding mix of envy and contempt. KR zawsze napełnia mnie miażdżącym uczuciem zazdrości i wzgardy. Lid – pokrywka Marylin Monroe has been glued to the lid of the pizza box. Marylin Monroe została przyklejona do pokrywki od...

Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 2

1. Indictment – act of accusing- oskarżenie; The indictment includes description of wiretaps used to collect information against defendants. Oskarżenie zawiera informacje o pluskwach używanych do zgromadzenia informacji o oskarżonych. 2. To usher – odprowadzać, wprowadzać; Marina started ushering people towards the front door. 3. Disclose- ujawnić; Tom issued a statement...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji