Treść zadania

sweetblondix

Proszę Was pomożcie mi napisać opowiadanie o swoich planach na nadchodzący urlop bądź wakacje
‐czasy : Future Simple i „ to be going to „

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

In the next year I going to spend my holiday in New York. It was my dream for a long time. in the next week I will be in American Embassy i hope that I get a visa. In New York I have family and I want meet with my family. I have there sister, she has the same age as me. she live in small department on greenpoint next to her home there is McCarren park with swimming pool and track, this is good for me because i very like run and swim. . I'd like to go to the English course. My sister spoke me that there is very good school for foreigners. I have hope that I teach ther more than here. When I will be free. we're going to walk around the shops. I would like go to museum madame tousand there are female people for example Brad pitt and angelina julie. There is very hot in summer and it's good for me because I like to sunbathe.I will be lying on the ocean every day. would like to ride a roller-coaster in six flagsthere is the largest amusement park in the world. in the evning I will go to Europa there is the disco.There you can meet a lot of people with Poland. my sister has a lot of friends. there are very funny and I"am sure that this summer I will not be boring.I think I'll go there's great fun.And when I come back I will have something to tell my family and my friends.
    nie gwarantuje na !100% ze wszystko jest dobrze:).

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Łańcuch pomocy

1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...

Przydatność 50% Stowarzyszenia Pomocy

Nazwa: stowarzyszenie Pomocy Nieletnim Narkomanom Siedziba: ul. Szpitalna 276 Piekary Śląskie Teren Działania: ogólnopolski Osoba reprezentująca: psycholog Karolina Nowak (dane fikcjne) Cele działania: -swiadczenie wszechstonnej pomocy młodzieży, która nie potrafi sobie poradzić z "używkami" -pokrywanie w miarę posiadanych środków kosztów leczenia i badać...

Przydatność 50% E-mail o planach na przyszłość.

To: Minato Namikaze Subject: My plans for future Hi Minato What's going on with you? How are you? I`m bored, so I write you about my plans for future. I`m going to study of Academy Ninja in Konoha. If I get there, Iruka Umino will my master {that is Sensei{jap.}]. I`m going to learn a lot of Jutsu. I wonder what type of ninjutsu I have. Ground{Doton}, fire{Katon},...

Przydatność 60% Opowiadanie

Noc była ciemna, w oddali widzieliśmy świecące światełko, które stawało się bardziej widoczne. Poszliśmy w jego stronę, kiedy nagle zaczął silnie padać deszcz. Szybko schowaliśmy się w opuszczonej ruinie, by przeczekać burzę. Ulewa nie ustępowała, więc postanowiliśmy zwiedzić opuszczony budynek. Kiedy weszliśmy na górę zauważyliśmy wiszący na ścianie zakurzony...

Moja przygoda zdarzyła się podczas wakacji 2006. Wybrałem to zdarzenie z wielu względów, ale najważniejszym z nich była pamięć. Był piękny lipcowy poranek. Wraz z moim bratem Rafałem wybrałem się na Sekułę pojeździć na rowerach. Nic nie zapowiadało dalszego ciągu zdarzeń. Jeździliśmy już dobrą godzinę, gdy nagle Rafał zaproponował abyśmy poskakali sobie z...