Treść zadania

moniczkaa13

podaj nazwy związków i napisz reakcje ich otrzymywania:
K4PbO4; K3AlO3; K2FeO4.

Jeśli ktoś umie tylko niektóre to też poprosiłabym o rozwiązanie ;)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    0 0

    K4PbO4 - ołowian potasowy,
    K3AlO3 - ortoglinian potasu
    K2FeO4 - Żelazian(VI) potasu

Rozwiązania

  • userphoto

    K4PbO4 - ołowian potasowy.

    K3AlO3 - ortoglinian potasu

    K2FeO4 - Żelazian(VI) potasu

    Mam nadzieję , że pomogłam ;)

Podobne materiały

Przydatność 55% Napisz list do kolegi\koleżanki z irlandi w którym przedstawisz nowego chłopaka swojej koleżanki. powiedz jak się poznali, podaj przynajmniej 1 ceche charakteru i poprzyj przykładem, podaj 2 cechy wyglądu oraz napisz swoją opinię na temat przysz

Dear Victoria, I am writing to you, because you asked me how Patricia is feel. You know how she felt when Tom left her. At present she is happy and she has a new boyfriend, his name is Martin, he is a really good man. She told me as they fall in love with each other. It wasn't love at first sight, before now they ware good friends in the class. When Tom left of Patricia, she was suffered. In...

Przydatność 75% Logika - nazwy

NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...

Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców

Zapraszam do pobierania załącznika.

Przydatność 55% Nazwy rzeczowników

Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?

Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne

Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji