Treść zadania

wera_wercia98

Streść w kilku zdaniach wybrane przez Ciebie 2 punkty :)Proszę o odpowiedź!!!

Szatan z siódmej klasy, a to są te punkty...
1.Rozszyfrowanie tajemnicy profesora Gąsowskiego
2.Propozycja wyjazdu do Bejgoły
3.Zauroczenie Adama oczami Wandy
4.Tajemnicza napaść
5.Zagadkowa postać Francuza
6.Odnalezienie pamiętnika ks. Jana Koszyczka
7.Wizyta podejrzanego malarza
8.Znikające drzwi we dworze
9.Kradzież pamiętnika
10.Tajemniczy szyfr w liście
11.Uwięzienie Adama
12.Ratunek
13.Oszukanie opryszków dzięki podstępowi Adama

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 70% Rozwiń w kilku zdaniach myśl że ''nic dwa razy się nie zdarzy''

Każdy człowiek jeżeli mu się coś podoba to stara się do tego wrócić, zarówno w myślach jak i czynach. Jednakże z góry jest skazany na niepowodzenie. Temat ten był wielokrotnie poruszany przez artystów, filozofów jak i zwykłych ludzi. Jednym z takich wielkich filozofów był Heraklit z Efezu powiedział kiedyś ?panta rhei? co można przetłumaczyć następująco : ?wszystko...

Przydatność 60% Diabeł w literaturze i sztuce. Porównaj różne ujęcia tego motywu analizując wybrane dzieła z kilku epok

Diabeł jest motywem częstym i powtarzalnym w dziejach człowieka, wykorzystywanym nie tylko dla celów religijnych, ale także przez artystów, czy filozofów. Liczba dzieł: obrazów, wierszy, książek, traktatów filozoficznych, czy teologicznych o diable, czy w jakikolwiek sposób z nim związanych, dowodzi tego, że popularność tego motywu na przestrzeni wieków nie spada. Również...

Przydatność 70% Motyw dziecka w literaturze. Dzieciństwo - czas beztroski i szczęścia czy czas bolesnych doświadczeń? Przedstaw, wykorzystując wybrane utwory literackie kilku epok.

Dziecko w literaturze „Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi. Choć niewielu z nich o tym pamięta”. Słowa te pochodzą z krótkiej przedmowy, poprzedzającej „Małego Księcia” Antoine’a de Saint – Exupéry’ego. Uważam, że jest to bardzo trafne spostrzeżenie. Świat dorosłych różni się od świata dzieci, dorośli często nie rozumieją świata widzianego oczami...

Przydatność 100% Die Anti-StreB_ Tips

Was k(o:)nnen wir gegen SchulstreB tun ? StreB- eine unangenehme, starke belastung durch Probleme So viel Arbeit, Klassenarbeit, L(a:)rm, so viel Hausaufgaben. StreB haben- - > miec stres Im StreB sein - - > byc w stresie Unter StreB sehen - - >być pod wpływem stresu. Musimy znaleźć czas na przemyślenia - Wir m(u:)ssen Zeit zum Nachdenken finden. Powinniśmy odpoczywać...

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji