Treść zadania

dersofive

Czy mógłby mi ktoś pomóc z tymi zadaniami z matmy bo nie jestem szczególnie w niej uzdolniony ;d

Z góry dziękuje ;)
dersofive ;*

Załączniki do zadania

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • Okno edycji można samemu "rozciągnąć" w dół .. klikając w pasek pod oknem i ciągnąc go w dół. Nad problemem ucinania rozwiązań już pracujemy

  • Często wycina bardzo duże fragmenty rozwiązania. Ttrzeba sprawdzać i ponownie edytować. Jest to denerwujące. Pozostaje nadzieja, że z czasem to naprawią. Może kiedyś powiększą też to mikroskopijne okno edycji, w którym nic nie widać i trzeba ciągle przewijać, żeby zobaczyć, co się napisało.

  • o matko :O

    to co napisałam to jest źle, nie wiem czemu wycięło mi wszystkie zadania i zostało ostatnie, i to nie całe..:/

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    1 0

    1) Na moje oko C [A i B -- rozwiązaniem będzie jeden przedział, a nie suma dwóch przedziałów, D -- rozwiązaniem będzie suma przedziałów domkniętych, bo nierówność jest nieostra]. Sprawdzam:

    |x-3|>3

    x-3<-3 \ lub \ x-3>3

    x<0 \ lub\ x>6

    x \in (-\infty,0) \cup (6,+\infty) -- Rzeczywiście C.


    2) (8)^{-1} \cdot 16^{4} =8^{-1} \cdot (8^{2})^{4}=8^{-1}\cdot 8^{8}=8^{7} -- Odp. C

    3) a=\log_{3}\frac{1}{27} \cdot \log_{9}3=\log_{3}3^{-3} \cdot \log_{9}9^{\frac{1}{2}}=

    =-3 \log_{3}3 \cdot \frac{1}{2}\log_{9}9=-3\cdot 1\cdot \frac{1}{2} \cdot 1=-\frac{3}{2}= -1,5 -- Odp. D

    Jeśli wrzucisz te zadania jeszcze raz, to jutro rozwiążę pozostałe. Gdy teraz skończę rozwiązywać (muszę, jest 3.30 ), to jutro już nie będę mogła kontynuować. Tak to tutaj działa. Pzdr.

Rozwiązania

  • serialimitowana07

    1.
    B. |x-3|= (3x-2)(x-3)
    4(x^2-2x+1)>=3x^2 -9x-2x+6
    4x^2 - 8x+4 >=3x^2 -11x+6
    4x^2 - 8x+4 -3x^2 +11x-6>=0
    x^2+3x-2>=0
    delta= 3*3+4*2=17
    pierwiastek z delty= pierwiastek z 17
    x1= (-3-pierwiastek z 17)/2
    x2=(-3+pierwiastek z 17)/2

    x należy do: (-nieskończonośc, (-3-pierwiastek z 17)/2) v ((-3+pierwiastek z 17)/2, plus nieskończoność)


    ^2- do kwadratu
    ^3- potęga trzecia,

Podobne zadania

gogan72 DO JUTRA MUSZE ODDAC PRACE Z MATMY!!!! POMOCY Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: gogan72 6.5.2010 (17:09)
girlofplayoby pomocy z matmy ciąg liczbowy Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: girlofplayoby 20.5.2010 (21:51)
jessica93 Błagam!!!!!Zadania z matmy na jutro!!! ;((( Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: jessica93 30.5.2010 (17:20)
jessica93 Prosze o pomoc. Zadanie z matmy ;( Wyznacz współrzędne wierzchołka Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: jessica93 30.5.2010 (20:24)
krzysiukrz Równania PILNE na zaliczenie z MATMY Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: krzysiukrz 13.6.2010 (20:39)

Podobne materiały

Przydatność 55% "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?”

"Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?” ,,Kamizelka” Bolesława Prusa to doskonała opowieść o miłości, cierpliwości oraz wytrwałości ludzi cichych, skromnych i ubogich. Zapewne dla tych czytelników, którzy nie mieli jeszcze okazji zapoznania się z tą nowelą, tytułowy fragment ubioru nie ma najmniejszego powiązania z jakimkolwiek uczuciem-a, co dopiero...

Przydatność 70% Mit i archetyp. Relacje między tymi pojęciami oraz interpretacja wybranych mitów.

Mit jest to wypowiedź narracyjna, wyrażająca i organizująca wierzenia danej społeczności, zwykle archaicznej; opowiada to kosmo- i teogonii; mit jest ściśle związany z toposami i archetypami, których jest źródłem; archetyp został wprowadzony do języka przez psychologa Junga; jest to prastary wzorzec, istniejący w umysłowości ludzkiej odwiecznie, określający wyobrażenia o...

Przydatność 85% Któż może powiedzieć, że za tymi chmurami nie ma słońca? "Kamizelka" Bolesława Prusa.

Któż może powiedzieć, że za tymi chmurami nie ma słońca? To pytanie uczyń kluczem do odczytania Kamizelki Bolesława Prusa. W interpretacji tekstu zwróć uwagę na kreację bohaterów, rolę kamizelki jako motywu kompozycyjnego oraz zakończenie Pisarze pozytywistyczni ze szczególnym upodobaniem przedstawiali losy ludzi najuboższych, chłopów i mieszczan. I tak...

Przydatność 75% "Kochamy wciąż za mało i stale za późno" - czy zgadzam się z tymi słowami

"Kochamy wciąż za mało i stale za późno", nad tymi słowami zastanawiamy się tylko wtedy, gdy już ktoś odchodzi, kiedy kogoś już w naszym życiu brak, zauważamy, że zabrakło nam czasu, by go kochać i słuchać, brać z niego przykład. Rzadko kiedy zastanawiamy się nad życiem, zapominamy o tym, że rodząc się, zbliżamy się ku śmierci i dopiero gdy człowiek odchodzi,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji