Treść zadania

punia411

(kl. 4)Napisz pytania.

1.Her school bag is blue.
...........................................?

2.Anna's unhappy.
...................................?

3.He's lucky.
........................................?

4.Mark's twelve.
.........................................?

5.You're in class 6A.
...........................................?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1. What colour is her school bag? - jakiego koloru jest Twoja torba ?
    Odp: Her school bag is blue. - Jej torba jest niebieska.

    2. Is Anna happy? - Czy Anna jest szczęśliwa?
    Odp: Anna's unhappy. - Anna jest nieszczęśliwa.

    3. Is he lucky? - Czy on jest szczęśliwy?
    Odp: He's lucky. - On jest szczęśliwy.

    4. How old is Mark? - Ile lat ma Marek?
    Odp: Mark's twelve. - Marek ma 12 lat.

    5. In which class are you? - W której klasie jesteś?
    Odp: You're in class 6A. - Ty jesteś w klasie 6 A.

Rozwiązania

  • userphoto

    1.Does her school bag is blue?
    2.Is Anna is happy?
    3.It is happiness?
    4.Mark has twelve?
    5.They are in class 6A?

  • userphoto

    What colour is her school bag/
    What is Anna like?
    How is he?
    How old is Mark?
    In which class am I?

    Nie jestem pewna 3. , ale myślę, że reszta jest dobrze.

  • userphoto

    Does her school bag is blue?
    Is Anna is happy?
    It is happiness?
    Mark has twelve?
    They are in class 6A?

  • roksana

    1. What colour is her school bag?
    2. Is Anna happy?
    3. Is he lucky?
    4. How old is Mark?
    5. In which class are you?

Podobne materiały

Przydatność 50% Pytania - odpowiedzi

3. Postanowienia konferencji wersalskiej w sprawie granic Polskich. Sprzymierzeni spierali się o przynależność Warmii i Mazur, które pozostały niemieckie, o Gdańsk, któremu nadano status wolnego miasta, oraz o Górny Śląsk. Aby zapewnić Polsce dostęp do morza przyznano jej Pomorze Gdańskie, przycinając terytorium Niemiec i tworząc tak zwany korytarz. Na granicy południowej...

Przydatność 90% AIDS - najczęściej zadawane pytania.

Dlaczego układ odpornościowy nie niszczy HIV-u? Po zakażeniu organizm zaczyna produkcję tzw. przeciwciał, tj. specjalnych białek przeznaczonych do atakowania i niszczenia obcych substancji. Układ odpornościowy dysponuje także komórkami zwanymi limfocytami, które mogą atakować wirusa, jak i komórki do których już wtargnął. Szczególna rolę odgrywają tu komórki T, które...

Przydatność 100% Pytania testowe-przekrojowe.

PYTANIA TESTOWE-CZ II 1.Retikulum endoplazmatyczne szorstkie występuje szczególnie obficie w komórkach: A.rozrodczych B.o wysokim metabolizmie substancji białkowych C.o wysokim metabolizmie substancji tluszczowych D.transportujących elektrony E.produkujących ATP 2.W utrzymaniu struktury drugorzędowej białek decydują cą rolę mają wiązania: A.jonowe B.kowalencyjne...

Przydatność 55% Ekonomia - odpowiedzi na pytania

EKONOMIA 1. Co to jest ekonomia Ekonomia jest nauka społeczną zajmującą się dokonywaniem wyborów dotyczących produkcji i dystrybucji dóbr i usług w świecie rzadkich czynników wytwórczych, inaczej: jest to nauka o tym, jak ludzie wykorzystują ograniczone zasoby w celu zaspokajania swoich nieograniczonych potrzeb. Ekonomia – analizuje zmiany w całości gospodarki: tendencje...

Przydatność 65% Elektrotechnika - różne pytania

1. JAK OBLICZA SIĘ ILOŚĆ CIEPŁA WYDZIELANEGO PRZEZ PRĄD ELEKTRYCZNY PŁYNĄCY W PRZEWODZIE? Joule i Lenz stwierdzili niezależnie od siebie, że energia elektryczna dostarczona przewodnikowi podczas przepływu prądu elektrycznego przemienia się w całości w ciepło Qc=W. Dla odróżnienia od ładunku ciepło oznaczamy literą Q z dodaniem wskaźnika c u dołu. Zgodnie z prawem Ohma,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji