Treść zadania

glech2

proszę o ułozenie zdań z podanych wyrazów
1.man-hier-was-konnen-machen?
2.mochten-unbedingt-mein Sohn-Italien-fahren-nach
3.Bernd-fur-seine-Studienfreunde-machen-mit-Urlaubsplane-nachstes-Jahr
4verbringen -ihr-wie-mochte-die Weihnachtsferien ?
5 kann - am Wochenende-fahren-man-an die Nordsee
6 wir - dieses - Jahr - nicht mehr - Skandinavien - fahren - nach - mochten

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1.Was kann man hier machen?
    2. Mein Sohn möchte unbedingt nach Italien fahren.
    3. Bernard mit seinen Studienfreunden macht Urlaubspläne für nächstes Jahr.
    4.Wie möchtet ihr die Wiehnachtsferien verbringen?
    5. Am Wochenende kann man an die Nordsee fahren.
    6. Dieses Jahr möchten wir nicht mehr nach Sandinavien fahren.

Rozwiązania

  • userphoto

    Was kann man hier machen?
    Mein Sohn möchte unbedingt nach Italien fahren.
    Bernd mit seiner Studienfreunde macht Urlaubsplane für nächstes Jahr .
    Wie möchtet ihr die Weihnachtsferien verbringen?
    man kann am Wochenende an die Nordsee fahren
    wir möchten nicht mehr nach Skandinavien dieses Jahr fahren

Podobne materiały

Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.

Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....

Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.

Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...

Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.

W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...

Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.

W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...

Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.

Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji