Treść zadania

anilorak

1.SPRAWDZIAN Z MATEMATYKI PISAŁO 25 UCZNIÓW.WIEDZĄC, ŻE 3 UCZNIÓW BYŁO NIEOBECNYCH I 4 UCZNIÓW OTRZYMAŁO OCENĘ NIEDOSTATECZNĄ,OBLICZ ,ILE PROCENT UCZNIÓW TEJ KLASY OTRZYMAŁO OCENY POZYTYWNE.

2.KUPIEC ZMIESZAŁ 2,5 KG CUKIERKÓW OWOCOWYCH Z 1,5 KG CUKIERKÓW CZEKOLADOWYCH. JAKIM PROCENTEM MIESZANKI SĄ CUKIERKI OWOCOWE?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1 \ zadanie Sprawdzian \ z \ matematyki \ pisalo \ 25 \ uczniow \ {...} \ ile \ procent \ uczniow \ tej \ klasy \ otrzymalo \ oceny \ pozytywne ?


    4 + 3 = 7 \ uczniow \ nie \ otrzymalo \ ocen \ pozytywnych
    7 : 25 = 0,28 = 28 \ procent \ uczniow \ klasy \ otrzymalo \ oceny | niedostateczne \ lub \ ich \ nie \ bylo
    1 - 0,28 = 0,77 = 77 \ procent \ uczniow \ klasy \ otrzymalo \ oceny \ pozytywne


    2 \ zadanie

    2,5 kg + 1,5 kg = 4 kg
    2,5 \ kg \ z \ 4 \ kg
    2,5 kg \ : \ 4 kg \ = 0,625 = 62,5 \ procent
    odp - Cukierki \ owocowe \ stanowia \ 62,5 \ procent \ wymieszanych \ cukierkow



    Licze \ na \ naj

Rozwiązania

Podobne zadania

wielorybek 13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14)
misia9492 uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: misia9492 8.4.2010 (14:41)
Maarta Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Maarta 20.4.2010 (16:23)
1skwara Zad 1. z sprawdź czy umiesz/217- podręcznik do matematyki klasa 1 gimnazjum =* Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: 1skwara 4.5.2010 (19:08)
-Patryk- Zadanie z matematyki Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 9 rozwiązań autor: -Patryk- 7.5.2010 (19:16)

Podobne materiały

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego

Przydatność 75% Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI

Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI Niezwykłe związki między liczbami mogą skłaniać do ogólniejszych refleksji; do zastanawiania się nad znaczeniem pojęcia liczby, nad naturą i potęgą matematyki. Wśród znanych wzorów, opisujących zależności wiążące ze sobą różne liczby, wybija się jeden, krótki, prosty, choć na pierwszy rzut...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji