Treść zadania
Autor: anilorak Dodano: 3.11.2010 (17:41)
1.SPRAWDZIAN Z MATEMATYKI PISAŁO 25 UCZNIÓW.WIEDZĄC, ŻE 3 UCZNIÓW BYŁO NIEOBECNYCH I 4 UCZNIÓW OTRZYMAŁO OCENĘ NIEDOSTATECZNĄ,OBLICZ ,ILE PROCENT UCZNIÓW TEJ KLASY OTRZYMAŁO OCENY POZYTYWNE.
2.KUPIEC ZMIESZAŁ 2,5 KG CUKIERKÓW OWOCOWYCH Z 1,5 KG CUKIERKÓW CZEKOLADOWYCH. JAKIM PROCENTEM MIESZANKI SĄ CUKIERKI OWOCOWE?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14) |
uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misia9492 8.4.2010 (14:41) |
Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Maarta 20.4.2010 (16:23) |
Zad 1. z sprawdź czy umiesz/217- podręcznik do matematyki klasa 1 gimnazjum =* Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: 1skwara 4.5.2010 (19:08) |
Zadanie z matematyki Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 9 rozwiązań | autor: -Patryk- 7.5.2010 (19:16) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
Przydatność 75% Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI
Powiązanie najsłynniejszych stałych czyli NAJPIĘKNIEJSZY WZÓR MATEMATYKI Niezwykłe związki między liczbami mogą skłaniać do ogólniejszych refleksji; do zastanawiania się nad znaczeniem pojęcia liczby, nad naturą i potęgą matematyki. Wśród znanych wzorów, opisujących zależności wiążące ze sobą różne liczby, wybija się jeden, krótki, prosty, choć na pierwszy rzut...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
radeklis99 3.11.2010 (18:05)
1 \ zadanie Sprawdzian \ z \ matematyki \ pisalo \ 25 \ uczniow \ {...} \ ile \ procent \ uczniow \ tej \ klasy \ otrzymalo \ oceny \ pozytywne ?
4 + 3 = 7 \ uczniow \ nie \ otrzymalo \ ocen \ pozytywnych
7 : 25 = 0,28 = 28 \ procent \ uczniow \ klasy \ otrzymalo \ oceny | niedostateczne \ lub \ ich \ nie \ bylo
1 - 0,28 = 0,77 = 77 \ procent \ uczniow \ klasy \ otrzymalo \ oceny \ pozytywne
2 \ zadanie
2,5 kg + 1,5 kg = 4 kg
2,5 \ kg \ z \ 4 \ kg
2,5 kg \ : \ 4 kg \ = 0,625 = 62,5 \ procent
odp - Cukierki \ owocowe \ stanowia \ 62,5 \ procent \ wymieszanych \ cukierkow
Licze \ na \ naj
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie