Treść zadania

martim

Określ przypadek i liczbę rzeczowników napisanych dużymi literami.


1. Projektuje on stroje zarówno dla CHŁOPCÓW , jak i dla dziewcząt.
2.Ten obszerny SWETER świetnie nadaje się i do szkoły i na wycieczki.
3. Na pewno warto mieć nie jeden taki SWETER .
4.Oto widzimy elegancki STRÓJ galowy.
5.Teraz spójrzmy na proponowane przez PROJEKTANTA bezpretensjonalne letnie SUKIENKI.
6. SUKIENKI te na pewno będą przebojem nadchodzącego lata .
7. Ten STRÓJ został zaprojektowany z myślą o dziewczętach , które lubią chodzić na dyskotekę .
8. Jeśli chcesz zachwycić CHŁOPCÓW , załóż bluzeczkę bez rękawów oraz modną spódniczkę .

Dam NAJJJJ

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • avatar

    0 0

    chłopców - dopełniacz, l.mn
    sweter - mianownik, l.poj.
    sweter - biernik, l.poj
    strój- biernik, l.poj
    projektanta - biernik, l.poj
    sukienki - biernik, l,mn
    strój - mianownik l.poj
    chłopców - biernik, l.mn.

Rozwiązania

  • userphoto

    chłopców- Dopełniacz, l.mn.
    sweter- Mianownik, l.poj.
    sweter- Biernik, l.poj.
    strój- Biernik, l.poj.
    projektantka- Dopełniacz l.poj.
    sukienki- Biernik l.mn.
    sukienki- Mianownik l.mn.
    strój- Mianownik ,.poj.
    chłopców- Dopełniacz l.mn.

Podobne materiały

Przydatność 85% Indywidualny przypadek

Ewelina Rychel Pedagogika op.-res. Rok. III gr. II PEDAGOGIKA SPECJALNA INDYWIDUALNY PRZYPADEK DZIECKA Z ZESPOŁEM DOWNA Ela ma dziś 28 lat. Jest do końca życia zdana na opiekę najbliższych, a potem być może obcych. Jej matka wraz z innymi walczy o dom, w którym osoby z zespołem Downa będą mogły żyć godnie, kiedy ich bliskich zabraknie. Ciąża przebiegała prawidłowo....

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

Przydatność 75% Symbolika liczb

Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...

Przydatność 70% Człowiek - przypadek czy arcydzieło?

Celem moich rozważań jest rozstrzygnięcie, czy człowiek jest przypadkiem czy też może arcydziełem. Według mnie ani jedna ani druga teza nie jest do końca słuszna. Pozwolę sobie na przytoczenie słów Josepha Conrada: „Człowiek jest zdumiewający, ale arcydziełem nie jest”. Takie jest właśnie moje stanowisko w stosunku do pytania zawartego w temacie. Dla potwierdzenia...

Przydatność 85% Diagnoza pedagogiczna - indywidualny przypadek

Studium indywidualnego przypadku podjęłam ze względu na rozpoznany przeze mnie problem nadpobudliwości i agresji dziecka mieszkającego w sąsiedztwie mojego domu przeniesionego ze starej szkoły do nowej. Aby udzielić jemu i jego rodzinie wsparcia, postanowiłam sporządzić diagnozę indywidualną chłopca. 1)CHARAKTERYSTYKA PODOPIECZNEGO: Tomasz D. Ma 9 lat. Jest uczniem szkoły...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji