Treść zadania
Autor: anika971 Dodano: 26.10.2010 (18:05)
Uzupełnij łacińskie nazwy stałych części mszy.
K
S
G
B
C
A
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
potrzebuje tekstu piosenki amor na mszy porannej !!!!! Przedmiot: Muzyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: adrian199617 10.5.2010 (23:10) |
Podaj drygentow i nazwy orkiestr w klasycyżmie. Przedmiot: Muzyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Dianka610 11.12.2010 (13:44) |
wpisz nazwy instrumentów używanych w kapeli góralskiej oraz nazwy Przedmiot: Muzyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: petersen 19.2.2012 (15:51) |
wykształcenie fryderyka chopina(nazwy szkół i miast) Przedmiot: Muzyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: ~Weronika 30.5.2012 (16:06) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Przemówienie ku czci Józefa Dietla
Szanowna Pani Profesor, Drogie Koleżanki i Koledzy! Dzisiejsze spotkanie poświęcone będzie wspaniałemu i równie niezwykłemu człowiekowi, któremu tak wiele zawdzięczamy i który tak wiele dobrego zrobił dla naszego miasta Krakowa, a obecnie od kilku miesięcy jest patronem naszego Gimnazjum. Nikomu chyba nie trzeba przypominać, kim był Józef Dietl. Bo właśnie o nim tu...
Przydatność 75% Logika - nazwy
NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...
Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców
Zapraszam do pobierania załącznika.
Przydatność 55% Nazwy rzeczowników
Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?
Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne
Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
fishu 26.10.2010 (19:24)
Kyrie
Sanctus
Gloria
Benedictus
Credo
Agnus Dei
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie