Treść zadania
Autor: wojtus121 Dodano: 19.10.2010 (19:38)
Zaprezentuj dany srodek mineralny w formie krotkiej reklamy tym mineralem jest siarka.
reklama powinna posiadac:
-chwytliwe haslo
-mozliwosci zastosowania
-reklama powinna przekonac ze jest to produkt potrzebyny
reklama nie musi byc siarki lecz np cos zwiazanego z siarka np. zapalki
POTRZEBNE NA DZIS
najlepsza reklama dostanie NAJ
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
W Warszawie (52N;21E)jest godzina14 00 czasu słonecznego Oblicz,która godzina Przedmiot: Geografia / Liceum | 3 rozwiązania | autor: domin760804 28.3.2010 (12:39) |
Kto jest dobry z geografi? Przedmiot: Geografia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Dajana888 8.4.2010 (17:31) |
co to jest piramida progresywna i piramida regresywna Przedmiot: Geografia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: damiano357 24.4.2010 (08:15) |
jaki jest koszt degradacji środowiska w Polsce? pomóżcie!!! Przedmiot: Geografia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: agguusia 9.5.2010 (21:47) |
Globalizacja-zagrożenie czy przyszłość (co to jest) i zasugerować czy to Przedmiot: Geografia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: sabina79 14.5.2010 (10:52) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Formy i funkcje reklamy
W turystyce można zastosować następujące formy reklamy: 1) ULOTKA Ulotka jest najtańszą i najbardziej rozpowszechnioną formą drukowanej reklamy. Aby odnieść zamierzony skutek, ulotka powinna zawierać tylko najbardziej istotne informacje, takie jak: - logo firmy \ biura podróży, - slogan, - atrakcyjny produkt lub promocje, - informacje adresowe, telefoniczne....
Przydatność 75% Buntownik… czy bez powodu? Zaprezentuj swoją opinię w formie wypracowania.
Bunt jest to postawa wyrażająca się w zgłaszaniu sprzeciwu, wyrażaniu niezadowolenia, przeciwstawianiu się komuś lub czemuś. Charakterystyczny jest dla okresu dojrzewania, kiedy młody człowiek postanawia głośno powiedzieć światu ,,NIE”. Każdy nastolatek w mniejszym lub większym stopniu protestuje przeciw różnym ideom jak rodzina, szkoła, moda czy też stereotypy. Jedną z...
Przydatność 80% Przyczyny nie wstąpinia Dani, Szwecji i Wielkiej Brytani do EGW
Dania, Szwecja i Wielka Brytania nie są dotychczas pełnymi członkami Unii Gospodarczej i Walutowej i nie wchodzą do obszaru euro. Sytuacja ta może ulec zmianie i wszystkie one, bądź tylko niektóre, w perspektywie najbliższych lat mogą zrezygnować z własnego pieniądza na rzecz euro. Decyzja instytucji UGW w tej sprawie będzie mogła zostać podjęta zgodnie z procedurą...
Przydatność 60% Rodzaje reklamy.
Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące reklamy: • reklama informacyjna, zwracająca uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt lub...
Przydatność 60% Analiza Reklamy
http://www.youtube.com/watch?v=uR8dCgh5cQs analiza reklamy banku Millenium Alnur Seidumanov 1)OPIS REKLAMY Akcja toczy sie na jednym z nowoczesnych osiedli. Bohaterami sa solisci grupy FEEL. Przyjezdzajac samochodem na osiedle solisci slysza jak kobieta na balkonie spiewa ich znana, patryotyczna piosenke. Zaczynaja razem spiewac, dolaczaja sie do nich inni sasiedzi. Wszyscy sa usmiechnieci,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie