Treść zadania

Marta2020229

2,4 + ( X : 1,8 + 4,2) : â…“ = 17
Mam takie zadanie na jutro z matematyki
Proszę o szybką odpowiedż ;)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiÄ…zanie

  • 0 0

    2,4 + ( X : 1,8 + 4,2) : â…“ = 17 /-2,4
    3(x/1,8 +4,2)=14,6
    3x/1,8 +12,6=14,6 /-12,6
    3x/1,8=2 /*1,8
    3x=3,6 /:3
    x=1,2

RozwiÄ…zania

  • scooli81

    wszystko pomnóż przez 3 i masz
    7,2 + ( 3x : 5,4 + 12,6 ) : 1 = 51
    72/10 + (3x : 54/10 + 126/10 = 51
    teraz wszystko przez 10 i masz
    72 + (30x : 54 + 126 ) =510
    30x : 55 = 510 - 72 - 126
    30x : 55 = 312 / *55
    30x=17160 /30
    x=572

Podobne zadania

przemooo70 Zadanie o cukierkach . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: przemooo70 25.3.2010 (16:34)
magdap1999 Temat :Zadanie z treścią. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 6 rozwiązań autor: magdap1999 28.3.2010 (21:05)
krystek12345a Zadanie z matmy. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: krystek12345a 7.4.2010 (15:37)
GK67 zadanie tekstowe Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: GK67 12.4.2010 (17:01)
Ada Pomóznie w zadaniu na jutro !! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: Ada 14.4.2010 (17:37)

Podobne materiały

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 55% Analiza Finansowa- zadanie

praca w załącznikach

Przydatność 80% Zadanie z fizy

1.46 Z ciała o masie m1= 11000kg następuje strzał w kierunku poziomym. Masa pocisku wynosi m2= 54kg. Oblicz prędkość, z jaką działo zostaje odrzucone wstecz, jeśli prędkość pocisku wynosi v2= 900 m/s. m1= 11000 kg m2= 54 kg v1 = ? v2 = 900 m/s Po = Pk Po=(m1+m2)* V V= 0 – na początku działo jest w spoczynku 0=m2*v2 – m1*v1 m1*v1 = m2*v2 v1=...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji