Treść zadania

aniasiwek

1) W pewnej stacji telewizyjnej emisja 30 sekund reklamy kosztuje 8750 zł. Ile kosztuje blok reklamowy trwający dwie i pół minuty?
2) Sebastian sprawdził w komputerze,że wykonane przez niego cyfrowe zdjęcie ma wymiary 2592 piksele na 1944 piksele. Ile pikseli mieści się w tym zdjęciu? Ile to pełnych megapikseli? ( 1 megapiksel to 1 mln pikseli).
3) Jacek,Kuba i Wacek zbierają stare monety. Jacek ma w swojej kolekcji 247 monet,Kuba 309,a Jacek z Kubą razem mają 2 razy więcej monet niż Wacek. Kto ma więcej monet-Jacek czy Wacek? O ile więcej?
4) W wagonie 1 klasy jest 9 przedziałów, a w każdym przedziale jest 6 miejsc. W wagonie 2 klasy jest 10 przedziałów po 8 miejsc.Ekspres KASZUB ma 4 wagony 1 klasy i 5 wagonów 2 klasy.Ile miejsc siedzących jest w tym pociągu?
5)Trzy osoby kupowały kwiaty doniczkowe.Pan Wojtek miał banknot dwustuzłotowy i kupił cyklamen oraz dracenę.Pani Natalia kupiła 6 azalii, płacąc za nie banknotami o nominałach 100 zł i 20 zł. Pan Andrzej kupił 2 afelandry i cyklamen, płacąc banknotami o nominałach 50 zł i 20 zł. Ile złotych zapłaciła każda z tych osób za kwiaty i ile otrzymała reszty?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1) 2,5 min. = 150sek.
    30sek * 5 = 150sek.
    8750zł * 5 = 43750.

    2,5 min. będzie kosztowało 43 750 zł.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Analiza reklamy telewizyjnej, Plus "wielka wyprzedaż"

1) Opis reklamy: W reklamie występują cztery osoby: trzech mężczyzn i kobieta. Tłem reklamy jest salon firmowy plusa. Reklama przedstawia szkolenie pracowników, są to elegancko ubrane osoby w średnim wieku poważnie traktujące swoją pracę. Przedstawiona jest krótka dyskusja na temat najlepszego docierania do klientów i zachęcania ich do skorzystania z usług salonu. Przedstawiono...

Przydatność 70% „Język reklamowy. Omów funkcję perswazyjną przywołując przykłady reklamy prasowej i telewizyjnej”.

Reklama - to mieszanina informacji i komunikatu perswazyjnego. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia pewnych towarów czy usług, jednakże równie dobrze jej celem może być np. utrwalenie świadomości istnienia określonej marki. Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po bezmyślne wychwalanie...

Przydatność 65% Kwestionariusz „Odczucia konsumentów w odniesieniu do roli kobiety w reklamie telewizyjnej”

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Aby wypełnić kwestionariusz bardzo proszę napisać w komentarzach odpowiedzi. Z góry bardzo dziękuję. Celem bania jest wyodrębnienie roli kobiety, jaką odgrywa w reklamie telewizyjnej i jak odbierana jest ona przez konsumentów w stosunku do ich wieku i statusu społecznego. Wyniki tych analiz pragnę...

Przydatność 60% „Manipulacja językowa w reklamie telewizyjnej. Omów problem, odwołując się do przykładów”

Reklama jest zjawiskiem wszechobecnym. Występuje między innymi w formie billboardów, ulotek czy komunikatów radiowych i telewizyjnych. W jej zamyśle jest przykuwanie jak największej liczby potencjalnych klientów poprzez prostotę i zwięzłość. Specjaliści odpowiedzialni za marketing potrafią w prosty sposób zmanipulować każdego z nas. Jesteśmy wabieni odpowiednio dobranym...

Przydatność 70% Emisja głosu

Wykład I Zagadnienia wprowadzające Głos- stanowi pomost między otoczeniem a naszym światem wewnętrznym. Jeżeli to połączenie działa sprawnie, to może odzwierciedlić bogactwo naszego życia wewnętrznego, ukazać nasz charakter, nastrój, reakcję na otoczenie, a przede wszystkim precyzyjnie przekazać światu to, co mamy do powiedzenia. Przejawy zaniedbania głosu: - zbyt...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji