Treść zadania

sikorski205

jak powinien się zachować uczeń na lekcji

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Uczeń na lekcji powinien nie gadać z kolegą z ławki ,nie mówić gdy nie był pytany .

Rozwiązania

  • _Kiss_Me_

    Powinien słuchać nauczyciela uważać na lekcji . Nie przeszkadzać w prowadzeniu zajęć , zgłaszać się do odpowiedzi . Jeśli to możliwe uczyć się z lekcji na lekcję ;]

  • princesdomcia

    Powinien być aktywnym, nie zakłucać nauczycielom w prowadzeniu lekcji, uczyć się jak najczęściej.

  • jowka716

    1.Uczeń musi się zachowywać kulturalnie.
    2.Nie rozmawiać.
    3.Nie zakłócać nauczyciela.
    4.Pilnie się uczyć.

Podobne materiały

Przydatność 80% konspekt lekcji

Przydatność 50% Konspekt lekcji

1. 12 styczeń 2004, studenci I roku pedagogiki 2. Miejsce kontroli i oceny w procesie kształcenia TEMAT: „Na czym polega ocena pracy ucznia?” 3. LEKCJA MIESZANA 4. CELE DYDAKTYCZNE: POZNAWCZE: Po zakończeniu zajęć student powinien wiedzieć: • co to jest ocena w procesie kształcenia • jakie są rodzaje oceny • jakie są zasady oceniania ucznia • jakie są kryteria...

Przydatność 70% Konspekt lekcji

KONSPEKT LEKCJI Prowadzące: .............................................................. Przedmiot nauczania: Historia Dział programowy: Człowiek i jego cywilizacja Temat: Grody i podgrodzia w dawnej Polsce Cele ogólne: Zapoznanie uczniów z powstawaniem grodów i podgrodzi Cele operacyjne: 1. uczeń powinien wiedzieć jak wyglądały i gdzie powstawały grody i...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji

Temat lekcji: Układ słoneczny Celem mojej lekcji jest poznanie budowy Wszechświata i Układu Słonecznego. Dzięki niej uczniowie poznają terminy i pojęcia m.in. planeta, gwiazda, kometa, galaktyka, orbita, satelita. Potrafią wymienić i opisać planety Układu Słonecznego, analizować dane dotyczące ciał niebieskich, podać różnice między Ziemią i innymi...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji.

Scenariusz lekcji powinien zawierać: 1. Cel główny – określający zakres dążeń i postulatów wychowawczych w wybranej problematyce 2. Temat lekcji 3. Cele szczegółowe – określające wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie: a. zapamiętanie wiadomości (uczeń wie) b. rozumienie wiadomości (uczeń rozumie) c. stosowanie wiadomości (uczeń potrafi) 4. Metody -...

0 odpowiada - 0 ogląda - 4 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji