Treść zadania

fisiel800i

Napisz po jednym zdaniu w czasie
P.Simple, P.Continuous, Past Continuous, Futture simple i przekształć ja na strone bierną.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    P. Simple:
    Apple is eaten by me.

    P.Continous:
    Car's being driven by my mum.

    Past Continous:
    Dinner wos eaten by my sister.

    Future Simple:
    Milk will by drunk by the cat.


    Mam nadzieje, że będzie dobrze.:)

Rozwiązania

  • userphoto

    Wiem tylko niektóre:
    P.Simple - I like books
    P.Continuous - I am reading books.

  • userphoto

    Past simple-A read a book yesterday.
    Past continouse-I was drinkig a coke
    Present continous-Tom is writting a letter.

Podobne zadania

tulipann4 napisz 5 zdań o swoich planach. Użyj wyrażeń z ramki. Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: tulipann4 22.4.2010 (16:47)
KarmeL Napisz artykuł o podróży samolotem ( 120-150 słow ) po angielsku ;P Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: KarmeL 25.4.2010 (08:40)
gumis15 Napisz o wybranym tańcu.! Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: gumis15 27.4.2010 (15:16)
karolcia22220 czy internet jest lepszym wynalazkiem od ksiazki?- napisz na ten temat 25 Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: karolcia22220 2.5.2010 (12:02)
emilia1587 Opisz szkołe i napisz notatke Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: emilia1587 3.5.2010 (14:53)

Podobne materiały

Przydatność 50% Past continuous

PAST CONTINUOUS Zdanie twierdzące: osoba operator czasownik dalsza część zdania (was, were) (z końcówką ?ing) np. I was cooking dinner, while my sister was listening to the music. We were watching TV, when somebody knocked the door. Pytanie ogólne (czy?): operator osoba czasownik dalsza część zdania (was, were)...

Przydatność 70% Czas Past Continuous

Czas Past Continuous tworzy się za pomocą czasownika posiłkowego be w czasie Past Simple (was/were) oraz dodania końcówki -ing do głównego czasownika (zasada dodawania kocówki jest taka sama jak w przypadku present continuous). I was playing football. Liczba pojedyncza 1 os. I was working hard. 2 os. You were reading a book. 3 os. He,She,It was playing football. Liczba mnoga 1 os....

Przydatność 75% Present Simple, Present continuous, Past Continuous, Past simple

PRESENT SIPMLE: ZASTOSOWANIE: -tego czasu używamy, aby opisać fakty, powtarzające się czynności lub stany niezmienne. -z czasem present simple używamy przysłówków częstotliwości, takich jak: never, sometimes, usually. Przykłady: I/You/We/They know her He/She/It makes a dinner. I/You/We/They don't know her He/She/It doesn't make a dinner Do we go to the school ?...

Przydatność 70% The Past Continuous Tense, The Present Perfect Tense, The Presenr Perfect Continuous

PAST CONTINUOUS (czas przeszły ciągły) I/He/She/It was playing football. We/You/They were playing football. Was I/he/she/it playing football? Were we/you/they playing football? I/He/She/It wasn’t playing football. We/You/They weren’t playing football. ALL DAY YESTERDAY, ALL MORNING, ALL EVENING Zastosowanie: • Czas opisuje czynności, które odbyły się w przeszłości i...

Przydatność 75% Czasy:Present Simple,Present Continuous,Past Simple,Past Continuous,Present Perfect ,Present Perfect Continuous ,Present Perfect Simple ,Past Perfect, Future Continuous

Czasy Present Simple 1.Sytuacje powtarzające się. (I go to school every day.) 2.Sytuacje stałe. (I live In Poland.) operator: ‘do’ i ‘does’ twierdzenia: I go to school every day przeczenia: I don’t go to school every day. pytania: Do you go to school every day? odp.: Yes, I do./ Yes, she does. No, I don’t./ No, she doesn’t....

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji