Treść zadania
Autor: NinaK Dodano: 23.9.2010 (22:24)
Jak uwodzą nas reklamy?- działanie reklam, wypracowanie! POMOCY! DAM NAJ
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Mlot 24.9.2010 (13:50)
Reklamy działają na nas podstępem, próbują zmusić nas do pewnej czynności. Na przykład. w reklamie napisane jest "Jeśli kochasz swoje dziecko, kup mu ten jogurt !". Idąc do sklepu zastanawiamy się "kocham swoje dziecko ?" i kupujemy mu ten jogurt. Często reklamy kłamią.
Dalej opisz sama wymyśl, to bardzo łatwy temat.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Pomocy! Co oznaczają prawa 1 2 i 3 generacji zapisanych w konstytucji RP , Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: tina122 12.4.2010 (16:05) |
Wypracowanie " Giełda Papierów Wartościowych " Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: adam170895 13.4.2010 (16:58) |
pomocy!!!!!za naj odpowiedz dam naj:) Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: Paulina00474 22.4.2010 (17:23) |
POMOCY !! na jutro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: emilia12081 29.4.2010 (11:56) |
Wymien po 5 kompetencji z wladzy wykonawczej w RP. POMOCY NA JUTRO Przedmiot: WOS / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Remik 29.4.2010 (12:31) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Reklamation
Reklamation Lublin, 4.01.2003 Hersteller der Bohrmaschinen Reklamation - Schaden an einer Bohrmaschine Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe am 9.6.2003 in Geschft eine Bohrmaschine im Preis von 200,- DM gekauft. Acht Monate habe ich sie richtig bedient und sie funktionierte sehr gut. Leider musste ich neuerdings an die folgende Strung feststellen : Die Bohrmaschine...
Przydatność 60% Zalety Reklam
1. Daje możliwość wcześniejszego zorientowania się co do zalet towaru 2. Jest dźwignią handlu 3. dzięki reklamie 1000-E OSÓB MA PRACĘ W AGENCJACH REKLAMOWYCH 4. co jakiś czas pieniądze z reklam w telewizji, np. sieci komórkowych, gazet przeznaczane są na leczenie dzieci i innych osób z ciężkimi chorobami, np. dzień dziecka, Mikołaj, wigilia 5. mobilizują producentów do...
Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.
Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...
Przydatność 75% Łańcuch pomocy
1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...
Przydatność 50% Stowarzyszenia Pomocy
Nazwa: stowarzyszenie Pomocy Nieletnim Narkomanom Siedziba: ul. Szpitalna 276 Piekary Śląskie Teren Działania: ogólnopolski Osoba reprezentująca: psycholog Karolina Nowak (dane fikcjne) Cele działania: -swiadczenie wszechstonnej pomocy młodzieży, która nie potrafi sobie poradzić z "używkami" -pokrywanie w miarę posiadanych środków kosztów leczenia i badać...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
Justa27 26.9.2010 (13:34)
Reklamy podstępem przekonują nas do kupna nie zawsze dobrych i tanich rzeczy. Kusimy się obrazem szczęścia na twarzach aktorów występujących w reklamach. Często okazuje się jednak, że produkty nie są tak doskonałe jak było to prezentowane. Wiemy, że tak jest, jednak zawsze każdy z nas daję się skusić na takie rozwiązanie. Są reklamy, które używają też podstępu prezentując jak to dzieci i młodzież cieszą się jakie mają świetne gadżety (zabawki, sprzęty). Prezentują hasła "każdy musi to mieć" itp. a dziecko się kusi... jednak rodziców nie zawsze na to stać. Tworzą się problemy wychowawcze, co może zakłócić szczęście rodzinne, bo dziecko przetwarza hasło reklamy "Bo moja koleżanka takie ma!"
To czasami skłania ludzi do kupowania i tak niepotrzebnych produktów, lub wcale nie takich cudownych jak ten o połowę tańszy lecz bez marki i z brakiem dobrej reklamy. Każdy też chce mieć "markowe" produkty żywieniowe... bo co to jest, mieć ketchup z biedronki, jak nasi znajomi mają droższy z Pudliszek? Reklamy często kłamią i oddziałują na nas źle. I chociaż każdy wie, że tak jest często im ulegamy.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie