Treść zadania

paulka19984

Uzupełnij zdania.


Nie piszemy .............. z przymiotnikami w stopniu równym.
Nie piszemy łącznie z przysłówkami w stopniu ..........., które zostały utworzone od przymiotników.
Nie piszemy ............ z przysłówkami w stopniu równym , któe nie zostały utworzone od przymiotnikow.
Nie piszemy osobno z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i .............

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    "Nie" piszemy ŁĄCZNIE z przymiotnikami w stopniu równym.

    "Nie" piszemy łącznie z przysłówkami w stopniu RÓWNYM , które zostały utworzone od przymiotników.

    "Nie" piszemy ODDZIELNIE z przysłówkami w stopniu równym , które nie zostały utworzone od przymiotników.

    "Nie" piszemy osobno z przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i NAJWYŻSZYM

Rozwiązania

Podobne zadania

Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (21:59)
Nieznany Różne rodzaje podmiotów.Zdania bezpodmiotowe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 12.4.2010 (22:13)
xangelaa Ułuż dwa zdania z dowolnymi rzeczownikami zakończonymi w celowniku liczby Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: xangelaa 14.4.2010 (21:28)
iwa646 1. Jakie to zdania? Omów budowę tych zdań. Nazwij je i narysuj wykres.- Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: iwa646 15.4.2010 (13:25)
Mikusiaq Zdania złożone podrzędnie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Mikusiaq 16.4.2010 (16:46)

Podobne materiały

Przydatność 75% Jak piszemy rozprawki?

ROZPRAWKA jest to forma wypowiedzi zawierająca rozważania nad określonym zagadnieniem. Najczęściej temat wyróżnia jakąś wątpliwość, którą próbujemy rozstrzygnąć. W tym celu posługujemy się argumentami (przykładami, dowodami potwiedzającymi założenie) i kontrargumentami (stwierdzenia obalające tezę, zaprzeczające). Wnioski końcowe wyciągamy w zakończeniu. Rozprawka...

Przydatność 75% Jak piszemy rozprawkę?

1.Czym jest rozprawka? Rozprawka to niewielka praca naukowa na określony temat. Należy w niej przekonać, że coś stanowi prawdę, jest słuszne (lub niesłuszne), odpowiedzieć na postawione w temacie pytanie albo wyjaśnić wątpliwość. 2.Budowa rozprawki Rozprawka składa się z trzech części: wstępu, rozwinięcia i zakończenia, które są inaczej nazwane (teza lub hipoteza,...

Przydatność 80% Jak piszemy reportaż?

Cechy reportażu: - Powinien byc napisany z ważnych wydarzeń - Autentyzm (prawdziwosc) - Najczesciej pisany jest w czasie teraźniejszym. - może zawierac pewne liczby, cyfry, daty, statystyki, dzięki którym jest bardziej wiarygodny. - moga byc przywołane opinie różnych świadków. - reportażystą, może byc uczestnik wydarzeń, świadek, obserwator albo osoba, która...

Przydatność 50% Kiedy piszemy i wysyłamy listy?

List jest tak stary, jak stare jest samo pismo. Kiedy ludzie nauczyli się zapisywać słowa, to próbowali je także przesyłać na mniejsze lub większe odległości. Najstarsze znane listy były pisane pismem klinowym ipochodzą z ok. 2400-2200r p.n.e. Dawno temu pisano pisano listy na tabliczkach drewnianych,glinianych lub kamiennych. W Egipcie do tego celu używano papirusu a w...

Przydatność 80% Jak Piszemy i Jak Mówimy

Do każdego z przykładów podam po przynajmniej jednym słowie .. (łatwiej zapamiętać na przykładzie ;)) a [a] - np. arm - biedny [e] - np. Br - niedźwiedź au [ał] - np. Baum - drzewo u [oj] - np. Bume - drzewa b [b] - np. bunt - kolorowy c - samodzielnie nie istnieje za wyjątkiem Computer, Cola ck [k] - np. lecker - smaczny ch [ś] - po samogłoskach: i, e, , , - np. ich - ja ch...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji