Treść zadania

Monisia4562

Jeśli tak to w jakim?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Marketing jest potrzebny, aby móc przedsiębiorstwo wypromować, aby miało popyt, bo dzięki temu jego obroty zwiększają się, a, co za tym idzie, także dochody są większe i przedsiębiorstwo się rozwija. Jest potrzebny praktycznie w każdym typie przedsiębiorstwa, czy dział duży czy mały- być raczej powinien. ;)

Rozwiązania

  • Ebenezer

    Nie zawsze jest potrzebny. Dział marketingu jest potrzebny przede wszystkim w przedsiębiorstwach zajmujących się świadczeniem usług, sprzedażą produkowanych przez siebie towarów i w każdym takim przedsiębiorstwie, które musi się reklamować (np. Biuro turystyczne) -Generalnie, by potrzebny był cały "dział" przedsiębiorstwo musi być dosyć duże. W mniejszych wystarczy 1 osoba zajmująca się marketingiem...

    // nie jest potrzebny np. w sklepie sieciowym (tesco) bo marketingiem zajmuje się "centrala" a nie konkretny sklep i jego właściciel...

Podobne zadania

Nieznany 1. kto jest sekretarzem generalnym onz 2. czym zajmują się organizacje Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 18.4.2010 (19:32)
bloom44 Co to jest inicjacja seksualna Przedmiot: WOS / Gimnazjum 7 rozwiązań autor: bloom44 26.4.2010 (15:33)
magda94 Wymień trzy sposoby legalnego sposobu wpływania na władzę. Nasz który jest Przedmiot: WOS / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: magda94 27.4.2010 (18:58)
legia1 czy zgadzasz sie z opinią ze dla dobra funkcjonowania panstwa wazniejsza jest Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: legia1 11.5.2010 (18:51)
Iga909 1. Jaki ustrój panuje i jaka to jest forma rządów w państwach: Polska, Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Iga909 13.5.2010 (19:02)

Podobne materiały

Przydatność 55% Podstawy marketingu

PODSTAWY MARKETINGU Najważniejsze pojęcia marketingu CZYM JEST MARKETING W literaturze podawanych jest wiele definicji marketingu, oto niektóre z nich: 1. Dostarczanie właściwych towarów i usług właściwym odbiorcom, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, po właściwej cenie i przy użyciu właściwych środków...

Przydatność 50% Podstawy marketingu

ISTOTA MARKETINGU Pola działania współczesnego marketingu 1. Przestrzeń Aktywności Przedsiębiorstw, czyli wszystko to co się dzieje w przedsiębiorstwie 2. Obszar decyzji konsumentów 3. Przestrzeń Funkcjonowania Rynku Definicje marketingowe W. Stanton „ Marketing jest to system aktywności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi. Ustala ich cenę, promuje je i...

Przydatność 55% Podstawy marketingu

Sciaga z podstaw marketingu

Przydatność 60% Definicja i istota marketingu

T. Sztucki, w swojej książce zatytułowanej: Marketing. Sposób myślenia. System działania stwierdza, że „marketing jest zbiorem praktycznych działań polegających na stosowaniu odpowiednich metod i technik; marketing jest przede wszystkim sposobem myślenia o rynku i przedsiębiorstwie, o jego roli i zadaniach zapewniających przetrwanie i rozwój”. Marketing nie może być tylko...

Przydatność 75% Istota marketingu bankowego

Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturowe, polegające na coraz większej orientacji kredytowej społeczeństwa spowodowały wzrost zainteresowania marketingiem w bankach. Marketing jest kluczem prowadzącym do sukcesu każdą organizację, bez względu...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji