Treść zadania

olisa1

pomóżcie jakie są zasady z gury dzienkuje

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • BrunetkaAngela ściągłaś to z neta!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    1 okazywać wszystkim życzliwość i szcunek
    2 mówić językiem wolnym od wulgaryzmów
    3 panować nad emocjami w kontaktach z innymi ludźmi
    4 ubierać się stosownie do sytuacji

Rozwiązania

  • BrunetkaAngella

    1. Okazuję wszystkim życzliwość i szacunek.

    2. Używam zwrotów grzecznościowych: dzień dobry, do widzenia, przepraszam, dziękuję itp..

    3. Mówię językiem wolnym od wulgaryzmów.

    4. Jestem prawdomówny, kłamstwo i tak obróci się przeciwko mnie.

    5. Nie przerywam, kiedy ktoś mówi.

    6. Pamiętam, że wszyscy mają jednakowe prawa i respektuję je.

    7. Jestem koleżeński, pomagam innym.

    8. Dbam o bezpieczeństwo w każdej sytuacji.

    9. Reaguję na dostrzeżone przejawy zła.

    10. Panuję nad swoimi emocjami w kontaktach z innymi ludźmi.

    11. Nie śmieję się z innych, ja też miewam trudne chwile.

    12. Jestem punktualny, nie spóźniam się.

    13. Dotrzymuję zawsze słowa i ustalonych terminów.

    14. Szanuję własność i pracę drugiego człowieka.

    15. Dbam o higienę osobistą i porządek wokół siebie.

    16. Ubieram się stosownie do sytuacji, strój świadczy o mnie.

    Może być? xD

Podobne materiały

Przydatność 50% Życie szkolne.

O szkole dużo książek drukują, ale tylko dla dorosłych, wcale nie pisze się o życiu szkolnym uczniów. Dla mnie to dziwne. Przecież uczeń tyle godzin spędza w szkole, tak wiele o niej myśli, tyle znajduje w niej radości i zaznaje smutków. Jeżeli rozmawia się szczerze z uczniem, zawsze słyszy się skargi: a, bo przedmiot jest za trudny, na dokuczliwego...

Przydatność 70% Przedmioty szkolne

PRZEDMIOTY SZKOLNE PO NIEMIECKU=] HISTORIA - GESCHICHTE ŁACINA - LATEIN WOS- SOZIALKUNDE FILOZOFIA- PHILOSOPHIE SZTUKA- KUNT PRACE RĘCZNE - HANDARBEITENGEOGRAFIA - GEOGRAFIE =ERDKUNDE =[ BIOLOGIA - BIOLOGIE CHEMIA - CHEMIE NIEMIECKI - DEUTSCH ANGIELSKI- ENGLISCH FRANCUSKI- FRANZÓSISCH ROSYJSKI- RUSSISCH MATEMATYKA- MATHEMATIK(MATHE) FIZYKA - PHYSIK INFORMATYKA -...

Przydatność 80% Niepowodzenia szkolne

Niepowodzenia szkolne Niemierko, „Między oceną szkolną a dydaktyką”. - przyczyny i przejawy - rodzaje i skutki niepowodzeń szkolnych - profilaktyka, diagnoza i terapia pedagogiczna Niepowodzenia szkolne - sytuacje, w których występują wyraźne rozbieżności między wymaganiami wychowawczymi i dydaktycznymi szkoły a zachowaniem uczniów oraz uzyskiwanymi przez nich wynikami...

Przydatność 65% Niepowodzenia szkolne

Rozdział 1 Niepowodzenia szkolne w świetle literatury przedmiotu Niepowodzenia szkolne jak sama nazwa wskazuje są to trudności jakie przechodzi uczeń stykając się z różnymi dziedzinami wiedzy, którą nauczyciele pragną wyłożyć uczniowi w trakcie lekcji. Trudności te pojawiają się też wtedy gdy uczeń stoi przed ważnym dla niego sprawdzianem bądź egzaminem, który ma...

Przydatność 60% Zasady

Zasady – budowa, właściwości, otrzymywanie. Zasady to jedna z podstawowych grup związków chemicznych. Wzór ogólny zasad to: Mn(OH)n (gdzie: M – metal, OH – grupa wodorotlenkowa, n - wartość metalu) Zasady czyli wodorotlenki są związkami pierwiastków (zwykle metali) i grupy wodorotlenkowej. Używane są do wyrobu detergentów, lekarstw, papieru i tekstyliów. Grupa...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji