Treść zadania

sokol98

polski pomóżcie proszę na poniedziałek pliska

opisz tajemnicze miejsce znajdujące się w twojej okolicy lub zupełnie innym miejscu lub mieście .
a} przedstaw jego wygląd
b} scharakteryzuj panującą w nim atmosferę. Wyjaśnij co ją tworzy.
c} opowiedz o niezwykłym wydarzeniu { prawdziwym lub wymyślonym} związanym z tym miejscem

Komentarze do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

Nie mam opisu, ale mam opowiadanko. Możesz sobie wybrać fragmenty. ;)

Pewnego dnia postanowiłam wyruszyć w góry, do tatr. Udałam się tam z koleżanką, Anią. Góry tam były bardzo strome i skaliste. Koło szczytu góry widać były kłębki chmur. Nagle zauważyłam, że Ani nie ma. Rozpaczona wołamam i nasłuchiwałam, ale odbijało się Echo. Postanowiłam isć dalej, ale nie wiedziałam co się dzieje; ocknęłam się gdzieś w jaskini i zobaczyłam Anię. Ale się ucieszyłam.
    Było tu bardzo ciemno i nic nie było widać. Na szczęście wzięłam ze sobą latarkę. Szłyśmy korytarzem, aż tu nagle... Swiatło! Udało się. Gdy wyszliśmy z jamy buzie nam się pootwierały... Jak tu było pięknie.
    Była tu zielona dolina, ciągnąca się w dal. Niestety, wszystkie kwiatki, rośliny i nawet te malutkie roślinki - były pousychane. Smutno nam było, tych ślicznych kwiatków. Szybko wyciągnełyśmy z plecaków wodę mineralną i zaczełyśmy je podlewać. W dolinie był jednocześnie wesoły i tajemniczy nastrój. Bardzo spodobało mi się to miejce, więc pomyślałam. Że będę tu przychdzodzić bardzo często. Nagle zobaczyliśmy tam ptaszka, który ślicznie rozkładał swoje skrzydła. Niespodziewanie udeżył o ziemię, próbował się podnieść, ale nie udawało się mu to. Podbiegłam, do ptaka, ale ogarnęła mnie mała panika. Jednak, poczułam się bezpieczna. Położyłam go na małym, zielonym pagórku. Zaopiekowałam się nim, pomogłam mu. W końcu nadeszła chwila, kiedy miałam wypuścić ptaka. Odleciał i machnął mi skrzydłem na pożegnanie. Wraz z Anią pobiegłyśmy do domu. Przyprowadziłyśmy mamę do jaskini do której wpadłyśmy. Gdy weszłyśmy na szczyt, jaskini już nie było...

Rozwiązania

Podobne zadania

bobek1510 Mam Napisac Horror Na J.polski Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: bobek1510 5.4.2010 (18:14)
kamil123 Opisz osobę Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kamil123 10.4.2010 (14:53)
olka12311 legenda pt. bazyliszek artura oppmana .: 1.jako przewodnik opisz maćkowi i Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: olka12311 10.4.2010 (21:02)
julcia0101 Polski----->Wiosna oczami żaby Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: julcia0101 13.4.2010 (15:33)
Olcia97 Kto jest albo był polskim Patriotom , co zrobił dla polski Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Olcia97 14.4.2010 (15:43)

Podobne materiały

Przydatność 50% Tajemnicze pudełko

Późnym wieczorem przechodnie w miasteczku byli świadkami jak młody mężczyzna włamał się do samochodu , wyjął z tam tąd tekturowe pudło zajrzał do niego i ........ zemdlał Kiedy chwile później odzyskał przytomność uciekł a przechodnie zajrzeli do pudełka. To co ujrzeli przeszło ich najśmielsze oczekiwania, w czarnym jak noc pudełku znajdowały się zdjęcia dziecka...

Przydatność 100% Metaliczny wodór i tajemnicze neutrina

Metaliczny wodór i tajemnicze neutrina Fizycy z laboratorium CERN pod Genewą donieśli o wytworzeniu po raz pierwszy atomów antymaterii. Prawie równocześnie fizycy amerykańscy z laboratorium im. Fermiego pod Chicago ogłosili, że znaleźli dane świadczące o istnieniu struktury kwarków. Wydaje się jednak, że rok 1996 przejdzie do historii przede wszystkim ze względu na to, iż...

Przydatność 80% W liście do kolegi z Berlina opisz Polski pejzaż tak, aby ukazać jego piękno

18.10.2003 Cześć! We wstępnie chciałam przeprosić, że tak długo nie odpisywałam, ale w ostatnim czasie tyle się działo… Co u Ciebie? Kiedy przyjedziesz nas odwiedzić? Koniec wakacji. Dopiero co się zaczęły, a już żółkną liście na drzewach. Zapowiada się piękna „złota jesień”. Wracając jednak do wczasów, to tego lata nie wydarzyło się nic szczególnego...

Przydatność 55% Opisz osobę którą podziwiasz

Angelina Jolie Angelina Jolie is one of the most famous people in the world. Her name has been famous since 1999 when she appeared in “The Interrupted Girl” and in “The Bone Collector”. Since then she has appeared in many widely acclaimed and well known films. The actress is in her thirties. She is a tall, slim girl with extremely long, brown, straight hair. Her pretty face...

Przydatność 65% Opisz jeden kraj UE.

SZWECJA Szwecja leży w południowo-wschodniej części Półwyspu Skandynawskiego. Pod względem wielkości obszaru kraj zajmuje czwarte miejsce w Europie. Słynie zwłaszcza z bardzo rozbudowanego systemu opieki społecznej. W Szwecji notuje się jeden z najwyższych w świecie dochodów na jednego mieszkańca. Z perspektywy Europy, Szwedzi to mały naród. Z niecałymi 10 mln osób, kraj...