Treść zadania

kinga888

zad 5 :
ile jest liczb naturalnych których :
a ) zaokrąglenie do dziesiątek jest równe 90
b) zaokrąglenie do setek jest równe 2500 ?


Ile powinny kosztować lody z bitą śmietaną skoro :
a) Lody z owocami 2,67 zł ?
b)galaretka z owocami 2,45 zł ?
c) galaretka z bitą śmietaną 1,68 zł ?



PROSZĘ TAKŻE O KRÓTKIE WYTŁUMACZENIE ! :) DZIĘKUJE WAM ! NIE ROZUMIEM JAK MOŻNA TAK DOBRZE MATME UMIEĆ xD

DAM NAJLEPSZA ! :)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    zad 5
    te liczby to od 85 do 94 ,bo zaokragla sie zawsze od 5 w gore a od 4 w dol:)
    zad 6
    skoro lody z owocami kosztuja 2,67 a galaretka z owocami kosztuje 2,45 to wynika z tego ze lody sa drozsze od galaretki o 0,22 zl bo 2,67-2,45=0,22 poniewaz owoce przeciez nie zmieniaja swojej ceny. Wiec pozostaje Ci tylko do ceny galaretki z bita smietana dodac 0,22zl (bo o tyle sa drozsze lody os galaretki) czy;li : 1,68+0,22=1,90:)

Rozwiązania

  • userphoto

    zad.5
    a) 9 : 85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,
    b)90:2451...2549
    a to 2 to mi sie nie chce bo to z x będzie xD :P pozdrawiam

Podobne zadania

misiek33456 prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49)
basia0501 Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: basia0501 30.3.2010 (21:19)
madziunia09999 proszę o pomoc Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: madziunia09999 1.4.2010 (23:32)
kisses zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kisses 6.4.2010 (13:28)
xmaggotkax Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04)

Podobne materiały

Przydatność 75% Zasady dobrych negocjacji

Zasady dobrzych negocjacji: - Nie przerywac rozmówcy, nie krzyczec. - Doceniac to co dało sie już rozwiązac. - Mówic otwarcie o swoich uczuciach. - Nie oceniac rozmówcy. - Atakowac problem, a nie ludzi. - Nie uzywac słów "Nigdy, zawsze, nic" - Oddzielic emocje od problemów. - Jasno określic cel, uzasadniac dlaczego dana propozycja jest lepsza od innej. - Uważnie słuchac. -...

Przydatność 75% Znajomość dobrych manier.

Kiedy człowiek przychodzi na świat nic nie potrafi. Wszystkiego się więc stopniowo uczy : siadania, stania, chodzenia, mówienia itp. Uczy się tego wszystkiego w taki sposób, że naśladuje innych. To właśnie rodzice i inne osoby uczą go tych procedur i umacniają je w nim. W ten sposób już od dzieciństwa nabywa się podstawowych manier, które są niezbędnym elementem...

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji