Treść zadania

marta0103

Opisz swoje przeszłe wakacje plis bardzo ważne tylko żeby nie zadługie było.
Z góry dzięki :*

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 0 0

17 lipca 2009 r. wyjechałam na wakacje z rodzicami. Pojechaliśmy na dwa tygodnie do Władysławowa. Była piękna pogoda, przez całe dnie świeciło słońce. Chodziliśmy nad morze i do wieczora przesiadywaliśmy na plaży. Dzięki rodzicom po raz pierwszy zobaczyłam zachód oraz wschód słońca. Piękny widok, którego nie zapomnę do końca życia. Obiady jadaliśmy w mieście, ryba dzień w dzień (i nawet mi się nie znudziła).
    Kupiliśmy tam dużo pamiątek dla całej naszej rodziny. Zjadłam mnóstwo lodów, gofrów, a nawet jeździłam konno po plaży, co było fantastycznym przeżyciem. Najwspanialsze wakacje w moim życiu. Mogę jeszcze dodać, że wróciłam pęknie opalona.

Nie wiem czy tyle wystarczy. Ale mam nadzieję, że tak.
    Pozdrawiam. :)

Rozwiązania

Podobne zadania

Lordxxx w 4-5 zdaniach napisz o swoich wrażeniach po przeczytaniu lektury wakacje z Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Lordxxx 10.5.2010 (18:56)
kaka111 Adaś spędza wakacje we wsi: a.Bejgoła b.Ejgoła c.Głodowce to Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: kaka111 16.5.2010 (15:09)
gabusiaa moje wakacje Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: gabusiaa 2.9.2010 (15:26)
Natalka60 Dlaczego wakacje nie mogą trwać wiecznie? Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 8 rozwiązań autor: Natalka60 3.9.2010 (16:45)
patenka11 dlaczego wakacje nie mogą trwać wiecznie? Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: patenka11 4.9.2010 (15:31)

Podobne materiały

Przydatność 55% Moje Wakacje

ZAD.DOM DLA PODSTAWÓWKI. TEMAT " GŁÓWKA PEŁNA WAKACYJNYCH WSPOMNIEŃ" ( PŁEC ŻEŃSKA- zADANIE DOMOWE DLA DZIEWCZYNKI) Czerwiec to mój ulubiony miesiąc, własnie wtedy zaczynają się wakacje. Rodzice i dzieci pakują walizki i szykują się do szczęśliwej podróży. Jedni wyjeżdżają na kolonie, obozy, wczasy. A ja wyjechałam najpierw na kolonie do...

Przydatność 50% Moje wakacje

Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu.Pierwszy...

Przydatność 70% Moje wakacje

W wakacje spędziłam w domu ale uważam, że nie były monotonne. Rodzice postanowili, że wybierzemy się na wyprawę. Okazało się pod koniec wakacji, że to nie była jedna a kilka wypraw. Przez wakacyjny czas czytałam książki i spotykałam się z koleżankami Pierwszym miejscem gdzie wybraliśmy się był Licheń. Zobaczyliśmy tam bazylikę i cudowny obraz Matki Bożej...

Przydatność 65% Moje wakacje

Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do cioci na Mazury. Ale nie zmartwiłem się tym bardzo , przecież wakacje można spędzić ciekawie także w swojej miejscowości. Z kolegami prawie codziennie jeździliśmy na wycieczki rowerowe nad wodę, graliśmy w piłkę siatkową, a także w nożną....

Przydatność 75% Moje wakacje w Soplicowie.

Od pewnego czasu nie czułem się zbyt dobrze. Wybrałem się więc do lekarza, w celu ustaleia, czy ze mną jest wszystko w porządku. Podczas wizyty u doktora okazało się , że estem przemęczony i potrzebne mi jest trochę wytchnienia od codzienności. Nie bardzo wiedziałem dokąd mam się wybrać na najbliższy weekend i wtedy lekarz polecił mi Soplicowo, jako cichy zakątek Polski...