Treść zadania
Autor: ~Kasia Ligocka Dodano: 12.4.2021 (18:19)
Proszę o pomoc w napisaniu interpretacji wiersza Tetmajera Ciemnosmreczyński staw. Dziękuje
Rozwiąż zadanie i zarób nawet 14 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 10 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz przemówienei na zakończenie 3 klasy gimnazjum. Prosze o pomoc :) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Rosteczek 28.3.2010 (20:20) |
analiza i interpretacja wiersza "Z głową na karabinie" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: adaska94 7.4.2010 (17:11) |
bardzo proszę o interpretację wiersza Cz. Miłosza ,,Nadzieja''...;D proszę Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: nadzia965 7.4.2010 (18:48) |
jaka jest rola poety i poezji na podstawie wiersza C. Miłosza pt. "Który Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kinia142 7.4.2010 (19:18) |
Bardzo potrzebuje na jutro!!!! Proszę o pomoc. Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: san_4 8.4.2010 (16:48) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Zasady analizy i interpretacji wiersza.
Analiza i interpretacja utworu poetyckiego Analiza – badanie i opis kompozycji utworu; podmiot liryczny, zabiegi poetyckie, motyw utworu, sytuacja liryczna, zasady, którymi kierował się poeta. Interpretacja – odpowiedź na pytanie, czemu służy powyższa konstrukcja, utworu, sens wynikający z niego, jak utwór mieści się w historii i filozofii, jest to działanie badawcze...
Przydatność 50% Uwagi dotyczace analizy i interpretacji wiersza
Analiza to nie interpretacja! To tylko etap wstępny, stadium przygotowawcze interpretacji. Analizować znaczy ustalić, z jakich elementów zbudowany jest utwór literacki, wyodrębnić poziomy jego organizacji. * poziom ukształtowania stylistycznego (metafory, epitety) * poziom ukształtowania wersyfikacyjnego (typ wiersza np sylabiczny, wolny, rodzaj rymow) * poziom budowy świata...
Przydatność 50% Pytania do interpretacji wiersza "Party" - Patrick Clinton
Patrick Clinton “The Party” 1. What are the symbols used in the poem? 2. What does the garden in the poem stand for? 3. What is the meaning of the party? 4. How do the party and the garden correlate to each other? 5. What is the main difference between the party and the garden? 6. Does the character of the poem behave in the same way as all the people from the party or does he...
Przydatność 75% Analiza wiersza K.Przerwy-Tetmajera "Lubię,kiedy kobieta..."
Lubię, kiedy kobieta omdlewa w objęciu, kiedy w lubieżnym zwisa przez ramię przegięciu, gdy jej oczy zachodzą mgłą, twarz cała blednie i wargi się wilgotne rozchylą bezwiednie. Lubię, kiedy ją rozkosz i żądza oniemi, gdy wpija się w ramiona palcami drżącemi, gdy krótkim, urywanym oddycha oddechem i oddaje się cała z mdlejącym uśmiechem. I lubię ten wstyd,...
Przydatność 60% Interpretacja wiersza Kazimierza Przerwy-Tetmajera "Achilles"
Młodopolski poeta w swojej twórczości powraca do świata starożytnego. Podmiotem lirycznym w wierszu Przerwy-Tetmajera jest Achilles, wzór odwagi i urody dla Greków, jeden z bohaterów "Iliady" Homera. Tytułowy bohater jest umierający, odczuwa ból, bo został "pokonany ręką podłą i niewieścią". Achilles zginął ugodzony przez trojańskiego królewicza,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania