Treść zadania

elaanna

1.Podstawowe obowiązki organizacji przy wdrażaniu systemów jakości są następujące:
a) Opanowanie metod ocen jakościowych
b) Diagnoza istniejącego systemu zarządzania jakością
c) Upowszechnienie wiedzy na temat zrównoważonego rozwoju
d) Uświadomienie personelu o konieczności wdrożenia
e) Wydzielenie zasobów koniecznych dla procesu wdrożenie

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż zadanie i zarób nawet 16 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 12 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Cechy organizacji

Cechy organizacji Obiektem badań teorii zarządzania jest zorganizowane działanie ludzi, szczególnie to, które posiada formę organizacji. Za jej właściwości przyjmuje się następujące cechy: 1. Utworzenie przez ludzi lub przez czlonków-założycieli albo na podstawie decyzji zewnętrznego organu założycielskiego. 2. Połączenie ludzi jako podstawowego czynnika twórczego z...

Przydatność 70% Zasoby organizacji

Zasoby organizacji Aby organizacja mogła sprawnie funkcjonować, niezbędna jest wykorzystanie czterech podstawowych zasobów · Ludzkich (pracownicy organizacji) – przy czym istotne znaczenie mają: - struktura zatrudnienia w układzie cech demograficzno zawodowych - rozkład cech osobowych - motywacje pracowników - procesy decyzyjne dotyczące właściwego wykorzystania zdolności i...

Przydatność 65% Istota organizacji

Tadeusz Kotarbiński przez organizacje rozumiał , zależnie od kontekstu, rozumiał bądź czynność organizowania, bądź osiągnięty na skutek tego działania (albo nawet na drodze samorzutnego kształtowania się) ustrój przedmiotu złożonego, układ jego wewnętrznych zależności, bądź wreszcie sam obiekt zorganizowany. Słowo organizacja może wiec występować w trzech aspektach:...

Przydatność 80% Kultura organizacji

I POJĘCIE KULTURY ORGANIZACJI I POJĘCIE KULTURY ORGANIZACJI Kultura organizacji jest specyficznym sposobem funkcjonowania, opartym na wspólnocie wartości, praw (norm) i idei. Kultura organizacji reprezentuje wartości i idee, wspólne dla grupy osób pracujących w jednej firmie. Wartości te objawiają się poprzez symbole (np. znak firmowy, marka), opowieści (przekazy, historie i...

Przydatność 50% Otoczenie organizacji

Praca zaliczeniowa

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji