Treść zadania

natxxdery

Put the verbs in brackets Into the past continuous or the past simple.

A Steve 1) ...had... (have) an accident yesterday. He 2)............................................(drive) his car when a bird

3)........................(fly) into the windscreen. He 4).........................(try) to stop quickly but he 5)................(crash) into a wall. Luckily, he 6)...........................(not/be) hurt.

B Last week, I 1).............(go) to a talk by a famous writer. He 2)...........................(talk) about his new book when I 3)....................(arrive). He 4)........................(give) such an interesting talk that I 5)........................................(be) disappointed when it 6)...........................(end).

C Julie 1)........................(tidy) her bedroom last weekend. While she 2)............................(tidy) it, she 3)................. (find) some of the toys she 4)......................(have) when she was a child. She 5)...................... (not/want) to throw them away, so she 6)......................(put) them in a box and 7).........................(store) them in the attic.

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż zadanie i zarób nawet 16 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 12 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Present Simple, Present continuous, Past Continuous, Past simple

PRESENT SIPMLE: ZASTOSOWANIE: -tego czasu używamy, aby opisać fakty, powtarzające się czynności lub stany niezmienne. -z czasem present simple używamy przysłówków częstotliwości, takich jak: never, sometimes, usually. Przykłady: I/You/We/They know her He/She/It makes a dinner. I/You/We/They don't know her He/She/It doesn't make a dinner Do we go to the school ?...

Przydatność 50% Past continuous

PAST CONTINUOUS Zdanie twierdzące: osoba operator czasownik dalsza część zdania (was, were) (z końcówką ?ing) np. I was cooking dinner, while my sister was listening to the music. We were watching TV, when somebody knocked the door. Pytanie ogólne (czy?): operator osoba czasownik dalsza część zdania (was, were)...

Przydatność 60% Past Simple, Past Continous

Past Simple Subject (I, You, He, …) + V2 (saw, worked, wrote…) Subject + didn’t + V1 (see, work, write…) Wh + did + Subject + V1 Past Continuous Sbuject + was/were + V1-ing (reading, watching…) Subject + wasn’t/weren’t + V1-ing Wh + was/were + Subject + V1-ing PS • Czynność, która systematyzcnie powtarzała się w przeszłości, np. When I was ypunger I Got up...

Przydatność 75% Czasy:Present Simple,Present Continuous,Past Simple,Past Continuous,Present Perfect ,Present Perfect Continuous ,Present Perfect Simple ,Past Perfect, Future Continuous

Czasy Present Simple 1.Sytuacje powtarzające się. (I go to school every day.) 2.Sytuacje stałe. (I live In Poland.) operator: ‘do’ i ‘does’ twierdzenia: I go to school every day przeczenia: I don’t go to school every day. pytania: Do you go to school every day? odp.: Yes, I do./ Yes, she does. No, I don’t./ No, she doesn’t....

Przydatność 70% Past Simple

Czas ten wyraza czynnosci , ktore zostały wykonane w przeszłości , a moment ich wykonania jest dokładnie okreslony. Past Simple stosuje sie takze, gdy mowimy ogolnie o przeszlosci lub czynnosciach wykonywanych w przeszlosci regularnie. W przypadku wiekszosci czasownikow czas ten tworzy sie przez dodanie do formy podstawowej koncowki -ed lub -d np : lives - mieszkałem visited -...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji