Treść zadania
Autor: Dom3b2 Dodano: 20.4.2020 (18:23)
Znając właściwości surowców przemysłu spożywczego, opakowań i kryteria ich doboru, należy zaproponować opakowania do na stępujących produktów: cukru, mąki, pieczarek, kawy ziarnistej palonej, octu, smalcu. Konkretne opakowanie (łącznie z rodzajem materiału z jakiego jest wykonane np. papierowa
torba, szklana butelka itp.; wymieniamy wszystkie możliwe opakowania)
Rozwiąż zadanie i zarób nawet 14 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 10 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.
Rozwiązania
Podobne materiały
Przydatność 75% Kryteria oceny sztuki.
W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest znaleźć granicę przebiegającą między kiczem a prawdziwym dziełem. Dzieje się tak z tego powodu, że w sztuce współczesnej coraz bardziej liczy się oryginalność i bujna wyobraźnia aniżeli doskonały warsztat i talent artysty. Jednak niezmienne we wszystkich przypadkach jest jedno: wrażliwość twórców oraz przesłanie, które chce on...
Przydatność 80% Kryteria oceny rentowności przedsiębiorstwa
Według jakich kryteriów będziemy oceniać efektywność i rentowność przedsiębiorstwa Podstawowymi miernikami, stosowanymi w pionowej analizie rachunku wyników, są wskaźniki zyskowności. Ich konstrukcja jest bardzo prosta: zysk z danego poziomu dzielimy przez wartość przychodów ze sprzedaży, otrzymując odpowiednią stopę zysku (stopa zysku ze sprzedaży, stopa zysku z...
Przydatność 75% Kryteria podziału historii jako nauki.
Kryteria podziału historii jako nauki: a) ze względu na czas wydarzenia, np.: -starożytność (ok. połowy XXXV w. p.n.e. do 476r.), -średniowiecze (od 476r. do 1453r.), -czasy nowożytne (od 1453r. do 1914r.), -historia najnowsza (od 1914r. do 2007r.), b) ze względu na zasięg terytorialny opisywanych zdarzeń, np.: -historia świata (historia powszechna), -historia kontynentu,...
Przydatność 75% Segmentacja rynku, kryteria segmentacji, segmenty,
1.Segmentacja rynku – podział rynku wg. Określonych kryteriów na jednorodne grupy nabywców. Proces segmentacji pozwala przede wszystkim stworzyć obraz wzorcowego klienta wraz z jego potrzebami, problemami i zachowaniami. 2.Kryteria segmentacji rynku a) geograficzno – kontynentalne ( kraj, miejsce zamieszkania, wielkość miasta, gęstość zaludnienia, klimat, zanieczyszczenia) b)...
Przydatność 50% Jakie są kryteria oceny postępowania i ludzi
Nie wartościujemy ludzi. Nie rozdzielamy ich na kategorie. Nie sortujemy, nie przebieramy. Wszystkich traktujemy tak samo szczerze. Jesteśmy wobec wszystkich tak samo lojalni. Wobec tych samych osób zachowujemy się zawsze tak samo. Spokojne jest nasze serce, uspokojone są nasze myśli gdy na myśl wracają przeszłości tabuny. Dawno nie byłem w tym sklepie. Może dlatego, że jest...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania