Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Treść zadania

Nieumiak123

Dzień dobry tutaj Sylwia,
Mam pytanie - mam zadanie z matematyki, którego nie umiem zrobić o to ono :
Czy podane liczby są równe :
-2«do potęgi czwartej» i -2«do potęgi czwartej» w nawiasie
Wychodzi ze nie jest ale nie wiem jak to obliczyc
Z gory dzk

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne zadania

misiek33456 prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49)
kisses zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kisses 6.4.2010 (13:28)
xmaggotkax Zadanie z testów-pomocy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: xmaggotkax 6.4.2010 (19:04)
wielorybek 13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14)
kuniora1 Zadanie tekstowe 1 gim Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: kuniora1 7.4.2010 (18:46)

Podobne materiały

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

Przydatność 75% Sylwia Stachowicz - biografia "Przyjaciółki Narkomanów".

Sylwia Stachowicz (ur. 22.03.1916 - zm. 02.09.1962) - lekarka internistka, psychoterapeutka, obrończyni praw narkomanów. W latach szkolnych uczęszczała do jednej z krakowskich podstawówe, ale w wieku 13 lat miała indywidualne nauczanie w domu. W wieku 19 (1935 rok) rozpoczęła studia medyczne w Krakowskiej Akademii Medycznej. Już podczas lat studenckich szczególnie interesowała...

Przydatność 55% Analiza Finansowa- zadanie

praca w załącznikach

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji

Pierwszy raz?

Zapoznaj się z krótkim opisem jak sprawnie zdobywać punkty, sprawdź ile kosztuje dodanie zadania, itp. Zapoznaj się z możliwościami serwisu Zaliczaj.

Zaproś swoich znajomych

Zaproś swoich znajomych do serwisu. Im więcej osób zaprosić, tym więcej zdobędziesz punktów. Zarób nawet 100 punktów.