Treść zadania

~Kamil

Z matematyki jestem bardzo słaby i nie umiem nic z tego zrobić proszę bardzo o pomoc
https://imgur.com/JBNPpy4

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zaloguj się lub załóź konto aby dodać komentarz.

Rozwiąż zadanie i zarób nawet 14 punktów. 2 za rozwiązanie zadania, 10 gdy Twoja odpowiedź zostanie uznana jako najlepsza.

Rozwiązania

Podobne zadania

kleopatra_1992 Obliczenie boków trójkąta oraz miar kątów ostrych tego trójkąta. Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: kleopatra_1992 16.4.2010 (19:58)
mala53 Bardzo proszę o pomoc! Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: mala53 19.4.2010 (11:00)
malutkaaaa90 bardzo prosze o pomoc Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: malutkaaaa90 26.4.2010 (17:52)
adam93 Sprawdzian z matematyki z geometrii płaskiej!!! pole trójkątów i koła Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: adam93 4.5.2010 (15:46)
bereha Bardzo prosił bym o pomoc :) Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: bereha 6.5.2010 (16:59)

Podobne materiały

Przydatność 75% Charakterystyka Saby - psa Nel.

Saba (lew w języku arabskim) to ukochany pupilek Nel. Dziewczynka dostała go w prezencie gwiazdkowym. Pies uwielbiał swoją właścicielkę i bronił jej, jak tylko potrafił. Saba gotów był zrobić dla niej wszystko. Słuchał się tylko Stasia i Nel, a wszystkich zagrażających ich bezpieczeństwu traktował jak wrogów. Pies był bardzo mądry i rozumiał każde polecenie dzieci,...

Przydatność 75% Umiem wykorzystać każdą chwilę!-Carpe diem

Powiedzenie "carpe diem"-chwytaj dzień towarzyszy nam na co dzień i spotykamy się z nim na każdym kroku. Czy to w szkole,czy w pracy,telewizji-jest wszędzie. Uważam,że każdy człowiek powinien mądrze zagospodarować swój czas "by nie odkryć tuż przed śmiercią,że nie umiał żyć". Dzień powinniśmy mieć zawsze udany,a gdy czegoś nie zrobimy i ciężko nam z tym żyć,to...

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji