Treść zadania
Autor: ~Olcia Dodano: 14.2.2017 (20:44)
W sklepie sportowym w czasie zimowej wyprzedaży obniżono ceny wszystkich towarów zgodnie ze wzorem p=0,8c,gdzie c to cena prze obniżką, a p-cena po obniżce
a)O ile procent obniżono ceny wszystkich towarów
b)Ile kosztuje teraz kurtka.która przed obniżką kosztowała 320zł?
c)iLE KOSZTOWAŁY PRZED OBNIŻKĄ BUTY TURYSTYCZNE, które teraz można kupic za 180zł?
Prosze o pilną pomoc!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Wody słone stanowią 97,4% wszystkich wód,wody słodkie tylko 2,6%.Oblicz,ile Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: tablicamendelejewa 7.4.2010 (17:14) |
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
Suma długości wszystkich krawędzi każdego z trzech graniastosłupów Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kajka9955 14.4.2010 (18:47) |
krawędz sześcianu ma 3n cm. oblicz sumę długości wszystkich krawędzi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksandra 14.4.2010 (19:47) |
cena kilograma gruszek jest o 75% wyższa od ceny kilograma jabłek. Za 5 kg Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: iverson 28.4.2010 (10:26) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 60% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
3 0
werner2010 14.2.2017 (21:02)
Rozwiązanie na zdjeciu
Załączniki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie