Treść zadania
Autor: ~Julia Dodano: 5.3.2015 (19:48)
W podanych rzeczownikach oddziel temat od koncowki.
Aby tego dokonac najpierw odmień przez przypatki.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Na temat papierosów Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: tragedia 28.3.2010 (22:04) |
napisz opis i oczywiście plan do tego ... Pieter Bruegel,: "Pejzaż z Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: justyna1997 29.3.2010 (20:47) |
Określ gatunek i rodzaj literacki podanych Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Karcia12_1 6.4.2010 (21:57) |
Napisz kilka uwag na temat uczenia się. Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Martta 11.4.2010 (14:11) |
napisz wypracowanie na temat: Dlaczego mpowinniśmy rozwijać swoje umiejętności Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: olio1997 13.4.2010 (14:37) |
Podobne materiały
Przydatność 75% W kontekście podanych informacji na temat filozofii Maxa Stirnera dokonaj analizy podanego fragmentu „Zbrodni i kary” F. Dostojewskiego i rozważ dramat człowieka „uwiedzionego’ przez fałszywą ideę.
Fiodor Dostojewski był dziewiętnastowiecznym rosyjskim literatem. Jednym z jego wielkich utworów była powieść pt. „Zbrodnia i kara”, ukazująca problemy natury psychologicznej i moralnej. Jest głęboką i drobiazgową analizą człowieka, który egoistycznie uwierzył w swój rozum i przyznał sobie prawo do sądzenia innych. Autor w swoim dziele opisuje duchowe rozterki i...
Przydatność 75% Należy wymagać najpierw od siebie a później od innych - przemowa
Moi drodzy, w moim przekonaniu należy wymagać najpierw od siebie a później od innych. Zdarza się że wymagamy od innych szacunku, dobra, ambicji , a sami ich nie doceniamy, czy tolerujemy. Czy tak powinno być ? Dlaczego wymagamy od innych a sami nic nie dajemy ?! Życie nie polega na braniu lecz na dawaniu z siebie wszystkiego co najlepsze. Jedną z cech człowieka jest...
Przydatność 55% Motyw winy i kary w utworze Sofoklesa "Król Edyp". Omow temat, odwołując się do podanych fragmentów utworu. W wypracowaniu posłuż się poznanymi na lekcji pojęciami i wyrażeniami "fatum", "hybris", "wina tragicn
W mojej pracy przedstawię motyw winy i kary na podstawie utworu "Król Edyp" Sofoklesa. Na początku omówię postać samego Edypa. Otóż był to syn Lajosa i Jokasty, lecz wychowany przez Polibosa i Merope. Po śmierci swojego ojca, objął władzę w Tebach i był określany jako dobry władca. Utwór Sofoklesa opowiada o bohaterze tragicznym czyli o tragizmie Edypa polegającym...
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie