Treść zadania
Autor: ~ania ujwary Dodano: 18.10.2014 (13:26)
Korzystając z możliwości powtarzania poleceń utworz program w którym baltie wyczaruje łąkę składającą się z 26 kwiatków. Czarodziej powinien iść w prawo umieszczając na scenie kwiatek czerwony a nad nim żółty
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
siemka znacie może jakiś fajny program do ściągania filmów i muzyki Przedmiot: Informatyka / Szkoła podstawowa | 15 rozwiązań | autor: mawami999 5.4.2010 (20:02) |
Podajcie mi program na którym mogę zrobić film!!! Przedmiot: Informatyka / Szkoła podstawowa | 10 rozwiązań | autor: HelloKitty22 4.5.2010 (14:53) |
zniecie podobny program do aresa Przedmiot: Informatyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: analusa 24.7.2010 (18:10) |
do czego służy program komputerowy wymień kilka z nich Przedmiot: Informatyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: dominflora 27.9.2010 (18:13) |
Jakie polecenie kryje się pod ikoną przedstawiającą program Przedmiot: Informatyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Kamo 21.10.2010 (18:23) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Program pozytywistów
Omów założenia europejskiego pozytywizmu Według francuskiego filozofa Augusta Comte’a żyjącego w pierwszej połowie XIX wieku słowo pozytywny znaczy – realny, nie odbiegający od rzeczywistości; użyteczny, służący konkretnym celom; ścisły; pewny i względny – przeciwstawiający się wszystkiemu co absolutne. Przy tym pozytywizm był epoką nastawioną na badanie przez...
Przydatność 100% program trojmian
program trojmian; uses CRT; var a,b,c,x1,x2,delta:real; begin clrscr; write('a='); readln(a); write('b='); readln(b); write('c='); readln(c); delta:=sqr(b)-4*a*c; If (delta>0) then begin x1:=(-b-sqrt(delta))/(2*a); x2:=(-b+sqrt(delta))/(2*a); writeln('x1=',x1); writeln('x2=',x2); end else If (delta<0) then begin writeln('Nie ma rozwiazan'); end else If (delta=0) then...
Przydatność 50% program antymatrix
program antymatrix; uses CRT; var k,i,m:integer; begin clrscr; textcolor(lightgreen); repeat m:=random(25); For i:=1 to 80 do begin gotoXY(i,m+1); k:=random(10); write(k); delay(10); end; until keypressed; end.
Przydatność 55% Program festynu
TURYSTYKA I REKREACJA PROGRAM FESTYNU REKREACYJNO-SPORTOWEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6 W Radomiu Z OKAZJI ZAKOŃCZENIA FERII ZIMOWYCH A) etap przygotowawczy: Cel imprezy: Festyn za Szkołą Podstawową w Radomiu zostanie przeprowadzony w dniu 15.02.2005r. Celem naszej imprezy była integracja szkoły ze środowiskiem, kształtowanie nawyku aktywnego wypoczynku, propagowanie...
Przydatność 65% program C++
Zadanie: Z ciagu n liczb rzeczywistych wybierz element najmniejszy i najwiekszy.
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania
antekL1 19.10.2014 (12:14)
Pisz proszę albo tu na priv, albo do antek@upcpoczta.pl
Akurat teraz bawię się LOGO (w wersji "Komeniusz").
Twoje zadanie jest ciekawe :))
Antek
antekL1 19.10.2014 (12:06)
To pewnie ma być program w LOGO
Nic nie napisałaś o tym czy masz już gotową procedurę typu:
czarodziej_umieść_kwiatek :x :y :kolor
To Twoje polecenie:
"Czarodziej powinien iść w prawo umieszczając na scenie kwiatek czerwony a nad nim żółty"
NIE MA SENSU , bo aby stworzyć łąkę czarodziej powinien skoczyć
do PRZYPADKOWEJ lokacji (w LOGO jest funkcja "LOS") i tam rysować.
Proszę, uściślij zadanie :)
Antek